Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Hjertebaglygter - syn osv.

Tags:
No tags yet.

(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Kan det være at det var de 2 skallede fyre i beskidte performance t-shirts han tændte på?? Man ved aldrig statistikken siger at 6 ud af 7 synsmænd er homoseksuelle?

Og det er selvfølgelig altid den hetro man kommer til når man er alene.. Og når kæresten kører ned med bilen får hun en homo.. Go figure!!

(permalink) Gustav_t Member
Hvis du har både en mandlig og en kvindlig kæreste bliver dine chancer proportionelt større. Chancen for at du sender manden afsted til den hetero halverer chancen for at du selv møder den mandlige eller hvad....???

Go Figure......
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) cors Member
Ja jeg har en lille historie,da min buggy skulle synes sidste år.
Kørte ind igennem porten,fryd, der stod et stort lokum af en ældre synsgut.Hans åbningskommentar var.De bagdæk er alt for store.Min kommentar var.Du er for stor til at sidde i bilen.
Jeg er 168 cm høj.Han var høj,meget høj.Fjolset skulle jo prøve,han kom ned i den.Og sad ubehjælpelig fast.Hans røv var kilet fast i mine buggysæder.Efter asen og masen,kom han op.Han måtte gi fortabt,og lade en ung gut syne den.
Han var helt vild,kiggede lidt hist og pist,hans kommentar,den bremser da nogenlunde.Så op på liften.Damm,der var lidt slør i spindelen.Nå han gjorde klar til at køre,da en af de andre synsgutter ville med,de kørte.Og jeg ventede og ventede,da de langt om længe kom tilbage.Han undskyldte ventetiden,og yes godkendte buggen,med kommentaren!..fuck en fed bil.ses om 2 år.Dagen var reddet,indtil miguel kørte op i røven på buggen om aften,på herbies cruseaften.Men det er en anden historie........ses .........otto
-------------------------------------------
Tlf 50494883 Strandagervej@gmail.com VW Camper Highroof 87 turbo diesel

Reply

You must log in to post.