Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Udskiftning af stabilisatorer og b

Tags:
No tags yet.

(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=WayZee link=board=teknik;num=1023451296;start=15#24 date=06/11/02 kl. 12:57:14]God damn drenge.....I kan jeres kram. Dog er i også en lille smule syge i roen ;-)

Husk dog på at dette indlæg handler om z-bars og ikke Elvis eller hvem det nu end måtte være  :P ;) :o ;) Måske Travelling Wilburys, som jeg ved Kasper/KKWA var rigtig glad for til BIC!!! Eller var det White Snake eller måske enda Scorpions??



(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Så Sugar Ray på Rust tilbage i 95 eller var det 96 til en af de bedste intim koncerter nogen sinde. Var der sammen med Munken, og vi kan vist bryste os af at have set Mark McGrath svinge med sit store "bat".

J.C.
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
God stil...

Hmmm

Tach it up, tach it up
Buddy gonna shut you down

It happened on the strip where the road is wide
(Oooo rev it up now)
Two cool shorts standin' side by side
(Oooo rev it up now)
Yeah, my fuel injected Stingray and a four-thirteen
(Oooo rev it up now)
Revvin' up our engines and it sounds real mean
(Oooo rev it up now)

Tach it up, tach it up, tach it up
Buddy gonna shut you down

Declinin' numbers at an even rate
(Oooo movin' out now)
At the count of one we both accelerate
(Oooo movin' out now)
My Stingray is light the slicks are startin' to spin
(Oooo movin' out now)
But the four-thirteen's really diggin' in
(Oooo movin' out now)

Gotta be cool now power shift here we go

Superstock Dart is windin' out in low
But my fuel injected Stingray's really startin' to go
To get the traction I'm ridin' the clutch
My pressure plate's burnin' that machine`s too much

Pedal's to the floor hear the dual quads drink
(Oooo pump it up now)
And now the four-thirteen's lead is startin' to shrink
(Oooo pump it up now)
He's hot with ram induction but it's understood
(Oooo pump it up now)
I got a fuel injected engine sittin' under my hood
(Oooo pump it up now)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Yepper.......96 it was........fuckin cool concert. Og ja...han havde battet  ude af bukserne.

Og mens stod vi helt oppe foran og bundede alle de bajere som bandet rakte ud over scenekanten. Jo det var sgu et brag.....

Munken
(permalink) moderknepper Member
Skrev for 54 years siden | | | |
YEP YEP STRANDDRENGENE HOLDER.

KKWA , MUNKEN & WAYZEE. I M
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hvad satan moder.. Hmm de var nok for nemme til dig...

Ja du får ret.. Hedt cover.. Hende tager jeg 2 af..

/K
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Tilbage igen til indlægets oprindelige emne, nemlig z-bars:

Jeg har nu skaffet en standard type godkendelse fra SMC, og har efterfølgende snakket med Standardtypesektionen i Færdselsstyrelse. Alt dette for at sikre mig at jeg ikke står med håret i postkassen næste gang jeg skal i synshallen. Ikke desto mindre er jeg stadig lidt i tvivl. Kald mig bare fat-svag!!!!

I Std. type godk. står der ikke noget om stabilisatorer eller z-bars. Det virker altså som om, at de "foller" der blev sendt på gaden i DK i 1966/67ikke skulle have disse monteret. Ingen af de folk som jeg talte med de to steder kunne dog oplyse mig om jeg havde ret. De henviste mig til folk som havde haft fingrene i sådan en bil, uden at de dog kendte nogen.

DERFOR: Er der én, som har prøvet at få synet en type 1'er, hvor der oprindeligt har været z-bars på, og som selv har fjernet dem og derefter fået den synet?? Såfremt der er, kunne det være fedt om vi lige kunne tales ved pr. tlf. Drop mig evt. dit nummer eller ring selv på 29 49 46 63

Word
Brgds
J.C.
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Har lige talt med Kadow, som sagde det samme som alle jer andre: Tag lortet af....!

Så det må jeg vel hellere gøre, med mindre der er nogen der har sådan to nye "tallerkner" eller bøsninger liggende (som z-baren sidder fast i på bagakslen) som jeg kan købe!!!

Cheasy, i fuld vigør
JC
(permalink) kew Member
Skrev for 54 years siden | | | |
;)Jeg har synet min gamle 67m hvor der var en gamle rusten z-bar på, første gang klage synsmanden over at den var rustet fast og han sagde at jeg bare skulle fjerne den, så det blev den og der har ikke været problemer siden, og jeg ved at Buddha også har synet en 70 hvor z-baren var der men selve armene mangle, godkendt uden problemer, så a´men lortet
-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=kew link=board=teknik;num=1023451296;start=30#33 date=06/11/02 kl. 15:57:16] ;)Jeg har synet min gamle 67m hvor der var en gamle rusten z-bar på, første gang klage synsmanden over at den var rustet fast og han sagde at jeg bare skulle fjerne den, så det blev den og der har ikke været problemer siden, og jeg ved at Buddha også har synet en 70 hvor z-baren var der men selve armene mangle, godkendt uden problemer, så a´men lortet
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Efter alt dette skriveri må mit navn vist i øvrigt blive:

[size=5:46b7053dae][glow=red,2,300][color=Red:46b7053dae][font=Verdana]Way Zee-Bar[/font][/color:46b7053dae][/glow][/size:46b7053dae]  ;)
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
WayZeeBar fra Zanzibar...
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
ZEE-m-BAR-bwe?
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=WayZee link=board=teknik;num=1023451296;start=30#34 date=06/11/02 kl. 16:03:11]
Super Kenneth.......jeg vil nænsomt rive og flå z-baren af ;-)
J.C.
Hey Way-Zee-Bar-røv!
Du siger bare til når vi skal starte op under vinkelsliberen......

ild  i piben,
Kasper

Reply

You must log in to post.