Lysstyrken på hans fjernlygter har nok været for stor. Men igen, den er ikke kasseret på det.
Den bliver betinget godkendt og er så ikke lovlig før det er rettet.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
[quote:95d6cc3d96="vwMorten"]Hvis du begynder at lave kraftige strukturmæssige ombygninger af bunden, så vil du få problemer, både ........[/quote:95d6cc3d96]
Hvad med at korte selve rammehovede. Dvs. trimme en 5-6 cm. af inden man svejser det fast på bunden.
Det må da kunne gøres både sikkert og diskret?
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
Hej Jacob! Hvis du er ude efter mere kabineplads, så prøv lige JP-Spyders hjemmeside. Her har de følgende tilbud:
Fitting Lowered Floorpans
These floorpans allow an extra 102mm (4 inches) of legroom inside the vehicle.
Price £310
King-size Modification
This gives an extra 203mm (8 inches) of legroom inside the Spyder. If you are over 175 cms (5'9") tall, you should seriously consider this modification. Both the chassis and the body require alteration.
Price £310
-Måske kunne du kontakte dem og høre hvad fx en king-size-mod. består af!
mvh Mikkel
[quote:5f7216a330="-Mikkel-"]Måske kunne du kontakte dem og høre hvad fx en king-size-mod. består af[/quote:5f7216a330]
Jeg har prøvet kontakte GP 25+ gange pr. email, fax og tlf. uden held.
Den eneste gang jeg har fået svar, var første gang da jeg ville bestille en vindskærm og spugte til priser. Det tog en måned før jeg fik svar.
Alle priser viste sig at være nogle helt andre (og dyrer) end dem de har på deres website og at disse priser ville få et ekstra 20% hak opad i løbet af foråret 2002.
Pt. er priserne på deres website stadig de samme som var forældede allerede i vinters.
En høj vindskærm ville således ende med at koste ca. 17-18K inden den kunne skrues på bilen og jeg takkede derfor pænt nej tak.
Siden er har jeg så kontaktet dem utallige gange med det formål at hører hvordan de foretog en "king-size" ombygning, men aldrig fået svar.
Jeg har opgivet GP folkne.
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
Kitcars And Specials, september 85 (UK?):
[i:7ec48f6441]The best driving position I could achieve - I am nearly six foot tall with long legs - was with my arms straight and my legs spread with my knees coming up to about midway on the circumference of the steering wheel. A classic position for playing the bongo drums maybe, but never right for driving a sportscar - or so I thought. Well, I was wrong - it took me about 30 minutes to get used to it and thereafter I didn't notic a thing except how easy the car was to control. GP point out that it is possible for the long legged driver to obtain more leg room by lowering the floor pan and adjusting the pedals to a more upright possition, which gains another four inches. Personally I wouldn't bother.[/i:7ec48f6441]
En anden artikel fra USA (Ryan):
[i:7ec48f6441]Prior to mounting the body, the pan must be shortened 12.5 inches and the floor dropped 4 inches. Also the bulkheads require reworking to improve legroom.[/i:7ec48f6441]
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060