Ok frank, det vidste jeg så ikke lige, men man lærer jo hele tiden :wink:
Og er det ikke mest acceleration man får mest af i en tunet bobbel? For jeg synes ikke det var særlig rart at køre 130km/t i en standard 1302'er :lol:
[quote:0e76ebe5bf="Stefan"] For jeg synes ikke det var særlig rart at køre 130km/t i en standard 1302'er :lol:[/quote:0e76ebe5bf]
Og hvor meget vedligehold havde den så fået de sidste 5 - 10 år ???
Jamen Jeg mener HVA ER DET FOR EN GANG SLUDDER ! En VW T1, std eller 1302/03 kører da fint v. 130 km/t., hvis de er IORDEN. Det der mange gange er problemet er at det efterhånden er noget forslidt skrammel der køres rundt i. Både her og andre steder fokuseres der meget i at den ska dælme ku remme en riskoger ! Og i snakker turbo og Big CC HP.
I glemmer lige, at bilen oprindelig er født med 34 - 54 hk! Get your priorities straight guys.
Jeg, Frank, Rolf, Starup og flere af de andre gutter der har været med i mange år, har set det S
Det vil jeg så godt give dig ret i Farmer :D For de ting skal selvfølgelig være i orden, for ellers er det, ligesom du selv skriver det, livsfarligt.
Og nej, den 1302'er jeg kørte i var ikke helt i orden (det var ikke min). Der var en eller anden fejl i styrtøjet, det var i hvert fald alt for stramt, og så var den meget sidevindsfølsom, man skulle i hvert fald være vågen nåe man kørte i den :D
[quote:7ebaa262b0="Frank_Andersen"]Hvis det skal være sikkert, så bliv liggende på sofaen og køb et stødsikkert ur. Hvis du skulle falde ned.
For en sikkerheds skyld kan man også melde sig ind i FDM.
.[/quote:7ebaa262b0]
:D :D :D
H
Frank, får man egentligt noget ud af at sætte glasfiberdele på sin bobbel? Jeg tænker på kofangere og spoiler.
Det ved jeg ikke.
Morten Iversen hævder jo hårdnakket at hans bil er tydeligt bedre med en af de gamle KAMAI eller KAMIA spoilere ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Ok, så prøver jeg det, det må da virke lidt sammen med en ordentlig undervogn på køreegenskaberne :D
Jeg kan kun tilslutte mig MIB Mortens erfaringer men en Kamei frontspoiler. Dem gjorde jeg for 10 år siden, men da var det kun tyskerne der gad høre på mig. De var nemlig enige med mig i at når ellers resten af bilen var ok., blev vognen mere stabil ved højere hastigheder. I sidevind er der allerede mærkbar foskel fra omkr 80 km/t.
Hvordan ser sådan en Kamei spoiler ud? er der ikek nogen der har et billede af sådan en?