Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

jbi´s buggy.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Yellow-BUGGY Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Ja det må jeg nok sige det ser sgu godt ud jan, det bliver spændende om du nå ud at køre her i starten af sommeren, eller om det først bliver når det hele er ved at være forbi :D
-------------------------------------------
54 Oval, 63 buggy, 71 Jagtvogn projekt, 74 Jagtvogn Projekt, 62 Type 1 projekt
(permalink) JBI Member
[quote:e2cafa2beb="Duus"]Kan man godt køre med ic når man kører med sugekarburator? Jeg så engang motoren, og jeg mener bestemt at den havde sugekarburator... men det kan selvfølgelig være lavet om.
Jeg kunne forestille mig at benzin dampene ville fortætte i ic'en.[/quote:e2cafa2beb]

det var sgu et godt spørgsmål, det aner jeg intet om. det vil jeg lige undersøge mandag. det ville da være træls at skære næsekeglen op og montere en ic for så at få at vide at det er spildt arbejde...det er også ret bekosteligt med sådan en ic, men hvad jeg har læst mig til skulle det være ret virksomt mod bla. tændingsbanken ved højt ladetryk.

[I] jeg fik undersøgt det. og det er Ikke muligt at montere ic på min motor.
(permalink) JBI Member
så blev instrumentbordet stortset færdigt, der mangler lige tankmåleren samt diverse kontakter.
(permalink) MitchBuchannon Member
Det ser da bare så skide godt ud det der Jan!!!! :lol:
(permalink) JBI Member
joo tak kasper, det har også taget ca. 20 timer at lave. Mit største problem var belægningen men som du kan se fandt jeg det perfekte look. :D (godt tilfreds)
(permalink) JBI Member
nu ser det lidt mere overskueligt ud.
Jamen det begynder da at ligne noget.. Det ser godt ud det instrumentbord du har fået lavet.. Er spændt på at se når karossen kommer fra maler, og du får samlet det hele..
(permalink) Klas Member
skal du evt. til dhb med din buggy ?
VW Type1 - 1954
(permalink) JBI Member
dhb.. hvad er det? :oops:
(permalink) Rasser Member
Danmarks Hippeste Båthorn....... Danmarks Hurtigste bil..... you decide :wink:
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) JBI Member
[quote:62fc5f004f="Rasser"]Danmarks Hippeste Båthorn....... Danmarks Hurtigste bil..... you decide :wink:[/quote:62fc5f004f]

Ville det ikke være synd for >brian< hvis jeg var 2 sek. hurtigere i min andersand-bil end hans mørkebrune 320 (med terninger) fra 1986. Men for det ik´skal være løgn har jeg faktist en kammerat der skal derned med en gammel sciroco (eller hvordan det nu staves) sååå... men indtil videre er jeg ikke engang 100% sikker på at jeg når det hele.
Karossen skal males mandag den 5 april, og så skal der jo lige laves et nyt ledningsnet, motor indkøring, styrtbøjle.. osv...
(permalink) Elnef Member
[quote:c01e566df7="Rasser"]Danmarks Hippeste Båthorn....... Danmarks Hurtigste bil..... you decide :wink:[/quote:c01e566df7]

denne sammenligning får sgu lige 10 point
(permalink) JBI Member
jeg kender det ikke rigtigt, hvorfor er i så negative over for det?? er det bare fup med de biler eller hva´? jeg har da set at elnef har underskrift med 12,36, det er måske ikke i det samme arrangement??? eller hva?
(permalink) Klas Member
jeg syntes det er hammerfedt at se en folkevogn eller buggy nakke nogle GTi'er :)

jeg regner med at jeg skal ned og se det.. skal nok ikke deltage med mine 30hk :) men der er mange andre biler jeg syntes er fede.. fx. subaru impreza.. den er sød... dem er der nogle stykker af dernede..
VW Type1 - 1954
(permalink) JBI Member
Så gik det galt
Det ser da ellers fint ud, hva er det lige der er gået galt... det vil så lige sige at den ikke skal males mandag alligevel :?
(permalink) Buggy-mikael Member
Tag lige lidt "nær" pic af den bagende så jeg kan se hvad som er gået galt, måske er det ikke så galt alligevel, eller lad mig sige det sådant ikke mere end maleren tar med.
Buggy-Mikael
2292 6383
(permalink) JBI Member
det er ikke de små "ridser" dem har jeg ingen problemer med, det er selve overfladen over 20-30 cm der ikke er helt glat/jævn.
(permalink) JBI Member
hvis "maleren tager det med" skal jeg med glæde køre rundt de første 30 dage med et stort reklamebanner på siden. :lol:
(permalink) BuggyBoy Member
Dét der skal maleren nok kunne klare!...
Hvis du vidste hvor mange smadrede biler malere har fået lavet pæne igen... Så er det jo ingenting de skal lave på din...
Der er ikke noget der er så slemt så ikke det kan laves...
Lad evt maleren se på bilen nu, og hør hvad han siger til det - inden du maler fanden på væggen...
:D

BB.
(permalink) Rasser Member
SPARTEL........................................ Det ville jeg da gøre.... der kan da sagtens komme et ordentlig lag spartel på uden at det ødelægger noget som helst ved designet. tykt lag på, så spiller det da 100%

Jeg ville i hvert fald ikke betænke mig spor ved at gøre det... specielt ikke på en glasfiberkarosse.
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) JBI Member
nu er der i hvert fald én der....slettet til fordel for xtra plads til vwnettets eksistens
(permalink) Buggy-mikael Member
. ud at køre til sommer det skal den sgu.!
OK!!!!!!
Buggy-Mikael
2292 6383
(permalink) JBI Member
så har jeg rullet de første 200 km. Der er sikkert nogen der gerne vil vide om motoren kan yde noget og dertil kan jeg sige DEN ER VILD.. :twisted: :twisted: :twisted: Jeg har lige fået monteret mit MSD tændingssystem med variabel boost control - det DUR bare, sikke en forskel der er fra en alm. 009 til dette. Nå men jeg vil ud at køre på baghjulene igen - fortsættelse med billeder kommer når forhjulene får fæste til asfalten igen :lol:
(permalink) Leonard Member
Vildt!
Hvad med en lille film og nogle billeder af den med løftede forhjul?

Reply »

You must log in to post.