Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

jbi´s buggy.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Blob Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Den motor er lyder bare for fed!! :twisted:

Jeg har været heldig og få en tur og kan kun sige at det var til et 13-tal med pil op.
Den har en kanon fed lyd!
De elektriske H-seler er en genial opfindelse. Så har man bevægelsesfrihed selvom det er den type seler.

Glæder mig til at få en tur mere når den er totalt færdigjusteret. :D :D
(permalink) JBI Member
YESSS.. det tog "kun" 14 dage at overtale konen til at få lov at lave havegangen 0,5m bredere.. :lol: :lol: så nu kan jeg sidde i buggyen og vende pølser på grillen.
Min buggy er næsten færdig, dog venter jeg stadig på svar fra http://www.scantune.dk om han kan fremskaffe et sæt emusionsrør da jeg har for mager blanding ved ladetryk over o,2 bar.
(permalink) Klas Member
god stil der :)

Skal den til bugrun?
-------------------------------------------
VW Type1 - 1954
(permalink) JBI Member
bugrun.. er det ikke det i sverige? jeg satser nu mere på øster hurup.
(permalink) Mbechmann Member
JBI det billede du har taget her, kunne godt gå hen og blive sommerens billede. Det er da totalt fedt at se.
-------------------------------------------
Michael
(permalink) JBI Member
[quote:485ece3608="Mbechmann"]JBI det billede du har taget her, kunne godt gå hen og blive sommerens billede. Det er da totalt fedt at se.[/quote:485ece3608]

ja, det er sgu fedt at kunne sidde på terrassen og se hvad man har fået svejset.. øhhh limet sammen i vinters. Nu håber jeg ikke der kommer en dråbe olie - for så er jeg dødsdømt.
(permalink) Leonard Member
Og det er da et godt alternativ, når du ikke lige har en strand i baghaven, men så er det vel en Pool Buggy og ikke en Beach Buggy du har :lol:
(permalink) Anonym Member
den er pissefed. Flot billede. Rigtig Long-beach-cruiser.

vh

-Mikkel- uden login
(permalink) Blob Member
Nå fik du hende overtalt?? Ja der kan man bare se.

Har du så også fået slået græsset?

Har du ikke fundet ud af noget nyt vedr. de rør til karburatoren?

Vi ses
Jakob
(permalink) JBI Member
[quote:61097d7d1d="Blob"]Nå fik du hende overtalt?? Ja der kan man bare se.
Har du så også fået slået græsset?
Har du ikke fundet ud af noget nyt vedr. de rør til karburatoren?
Vi ses
Jakob[/quote:61097d7d1d]

jaja.. græsset er slået. det var da kun 30 cm højt.
Jeg har ikke fundet ud af noget med de skide rør. han kan tilsyneladende ikke finde et sæt. Farmer har tilbudt at kigge på karburatoren og skaffe nogle rør fra USA, men... hvad nu hvis det ikke præcis er de 2 rør der passer!. det ville være bedst med et helt sæt og så betale for dem jeg skal bruge. det er lidt træls at jeg ikke kan få det sidste lavet når jeg nu har købt et komplet MSD turbo-tændings system, samt at jeg har opgraderet mit vandindsprøjtningssystem til det nyeste.
hvis der er nogen der læser det her og har et bud på hvor jeg måske kunne finde et sæt emusionsrør der passer i en oecd - så skriv venligst.
(permalink) Thomas 356 Member
hvordan går det med racern jan jeg kan ikke huske jeg så den til beach n bugs :roll:

har du haft den på rullefelt HVOR meget GAV den

kommer den til action day her i weekenden i hirtshals
og giver nogle de sure US biler baghjul

hilsen thomas 356 :twisted:

ps hvad med de gearkasser skal du snart have dem
(permalink) JBI Member
[quote:e7a59a11d3="Thomas_356"]hvordan går det med racern jan jeg kan ikke huske jeg så den til beach n bugs :roll:

har du haft den på rullefelt HVOR meget GAV den

kommer den til action day her i weekenden i hirtshals
og giver nogle de sure US biler baghjul

hilsen thomas 356 :twisted:

ps hvad med de gearkasser skal du snart have dem[/quote:e7a59a11d3]

jeg har ikke fået den færdig. Jeg har været nødt til at aflyse 2 aftaler hos biltek pga. regnvejr. Jeg venter med at lave flere aftaler endtil vejret er noget mere stabilt. Jeg skal jo samtidig låne et sæt emusionsrør af dybroe som jeg skal aflevere igen inden for 1-2 dage, så det skal times rimeligt godt.
Jeg ved ikke lige hvordan jeg får fat i de gearkasser, prøver at finde ud af noget. Hvis du en dag skal i nærheden af
(permalink) JBI Member
Skrev for 19 years siden | | | |
så er der ryddet op i billederne til fordel for vwnettets fremtidige eksistens.

MVH JBI
(permalink) BuggyLed Member
Hmm... JBI - Jeg er ikke helt tilfreds.. Nu har jeg ikke læst dette emne før - og vil gerne sige at, nu jeg sidder og har læst det - sidder jeg bare og siger: "HVORFOR FANDEN ER DER INGEN BILLEDER TIL ALLE DE POSITIVE KOMMENTARER" ???
Jeg syns du skulle tage at gøre som os andre, uploade dem på en gratis server, og linke dem herfra - derved INGEN belastning på vwnettets server! ;-)
(permalink) JBI Member
[quote:f0fb9a5600="BuggyLed"]Hmm... JBI - Jeg er ikke helt tilfreds.. Nu har jeg ikke læst dette emne før - og vil gerne sige at, nu jeg sidder og har læst det - sidder jeg bare og siger: "HVORFOR FANDEN ER DER INGEN BILLEDER TIL ALLE DE POSITIVE KOMMENTARER" ???
Jeg syns du skulle tage at gøre som os andre, uploade dem på en gratis server, og linke dem herfra - derved INGEN belastning på vwnettets server! ;-)[/quote:f0fb9a5600]

det var egentlig også planen, men nu skulle der ske noget Nu og Her. Jeg vil se om jeg en dag får tid til at ligge dem på en ext. server, Men nu er der 10hver10fald plads til lidt flere billeder på vwnettet så længe det varer.
(permalink) BuggyLed Member
Hmm.... Bliver ikke tilfreds, før jeg får lov at se alle de fede billeder, du har fjernet *G*
Hint --> http://www.photobucket.com

Reply

You must log in to post.