[size=12:3baf264121] [/size:3baf264121][font=Arial:3baf264121] [/font:3baf264121] :D
Godt nytår .
Jeg har fået fat i en 1835 ccm type 1 motor med limbach topstykker ( fra en motoriseret svæveflyver) og 2 dobbelte weber 40 mm motoren har kørt 0 km. Jeg skal have monteret ekstern oliekøler foran på min 1303 cabriolet.
Spørgsmålet er: skal jeg beholde min egen oliekøler og sætte udtag til slanger og oliefilter på oliepumpen ( kit-sæt) eller skal jeg sætte udtag til ekstern oliekøler på hvor original oliekøleren sidder,og skal jeg sætte større tandhjul i oliepumpen. Hvor meget ekstra olie ca. beregnes til ekstern oliekøler.
Godt nytår .
Jeg har fået fat i en 1835 ccm type 1 motor med limbach topstykker ( fra en motoriseret svæveflyver) og 2 dobbelte weber 40 mm motoren har kørt 0 km. Jeg skal have monteret ekstern oliekøler foran på min 1303 cabriolet.
Spørgsmålet er: skal jeg beholde min egen oliekøler og sætte udtag til slanger og oliefilter på oliepumpen ( kit-sæt) eller skal jeg sætte udtag til ekstern oliekøler på hvor original oliekøleren sidder,og skal jeg sætte større tandhjul i oliepumpen. Hvor meget ekstra olie ca. beregnes til ekstern oliekøler.