Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ? ang. Gene Berg dipstick..

Tags:
No tags yet.

(permalink) dRjENSEN Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Ohøj...

Er der nogen der har kendskab til hvor man eventuelt kunne finde en Gene Berg oiltemp dipstick henne her i landet?

http://www.johnmaherracing.co.uk/jmrshop/oil.htm
(permalink) Haardberg Member
Skrev for 20 years siden | | | |
mener csp har dem, eller er det et andet mærke?

Lennart
(permalink) dRjENSEN Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg kan ikke se den på CSP's hjemmeside.. Nå men man kunne vel også bestille den hos JMR i england.. Det skal man vel ikke betale told og moms af, da UK jo også er EU.. :?:

Ville bare helst finde en i DK da det vel sagtens er billigere.. (ingen dyr forsendelse mener jeg)
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Kontakt Farmeren....
-------------------------------------------
(permalink) Jensen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Den CSP har, er den type der skal kobles til et instrument:

Gå ind under Electric-> Instruments-> VDO eller Racimex på http://www.csp-shop.de
(permalink) Tino Member
Skrev for 20 years siden | | | |
du kan prøve

http://www.geneberg.com/

hilsen tino
(permalink) dRjENSEN Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hmm nu læste jeg lige, at den dipstick åbenbart kun dur til T1'er og busser op til og med 1972..

Det undre mig for min 16oo'er er da den samme som i 1303 (går jeg da ud fra), men nu kan de få lov til at forklare hos GB kan de.. :)
(permalink) Haardberg Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Det skulle da gerne være det samme??
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Efter 1972 havde busser i USA Type4 motor, det var næsten kun i danmark man stadig havde type 1 motor i transportere.
Mail til Farmer, han får nogen hjem.
-------------------------------------------
(permalink) Jensen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Et gæt på en årsag kan være at efter '72 blev de fleste baywindows til USA leveret med Type4 motor.
(permalink) dRjENSEN Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jamen så er det jo opklaret.. :D (kunne heller ikke liiige se grunden til det andet)..

Farmer.. du har post.. :wink:

Reply

You must log in to post.