Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Knast hvad og hvordan?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:d95e6bfcd5="MitchBuchannon"][quote:d95e6bfcd5="Bornholmer"] de er vel mest til til plasticbiler og technomatroser :D[/quote:d95e6bfcd5]

Du har lært det hva??? :lol:[/quote:d95e6bfcd5]
Nej, T4 er for dem der kun gider gøre det EN gang :twisted:
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hydrauliske ventilløftere har aldrig været rigtigt godt på luftkølede.
Hele mekanismen også sæderne får aldrig en lille "pause" hvor der også er plads til at oliefilmen kan opretholdes. Det hele bliver hele tiden lige "lagt an"
Prøv at se hvordan vippearmakslerne er opslidte og ødelagte på en type4 motor fra en bus.
Det så vi aldrig før i tiden på personvognmotorerne.
Ja jeg ved godt at personbilerne ikke var så store og tunge. Men motorerne bar overhovedet ikke præg af at have kørt.
Det forsvandt med de hydrauliske løftere.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Blob Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hvis man gerne vil bygge en 2,0 T4 i sin buggy hvilken skal man så vælge CU eller??

Skal man vælge med eller uden hyrd.løftere??

Blob
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
GB
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Blob Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hvilken forskel er der på en 2.0 CU og en GB.
Jeg mener de er begge på 2000CCM, men CU har 70HK og GB har 100HK. Der må da være en markant forskel et sted siden der er hentet 30HK mere i GBén?

Jeg skal nemlig bruge en T4 til min buggy, men er meget i tvivl om hvilken jeg skal vælge? Gode råd modtages.

Mvh Jakob
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
GB er en Porsche 914. Knast, stempler, topstykker med større ventiler/kanaler.
De fælles kun krumtap/plejlstænger og cyl.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.