[quote:d95e6bfcd5="MitchBuchannon"][quote:d95e6bfcd5="Bornholmer"] de er vel mest til til plasticbiler og technomatroser :D[/quote:d95e6bfcd5]
Du har lært det hva??? :lol:[/quote:d95e6bfcd5]
Nej, T4 er for dem der kun gider gøre det EN gang :twisted:
T.
Hydrauliske ventilløftere har aldrig været rigtigt godt på luftkølede.
Hele mekanismen også sæderne får aldrig en lille "pause" hvor der også er plads til at oliefilmen kan opretholdes. Det hele bliver hele tiden lige "lagt an"
Prøv at se hvordan vippearmakslerne er opslidte og ødelagte på en type4 motor fra en bus.
Det så vi aldrig før i tiden på personvognmotorerne.
Ja jeg ved godt at personbilerne ikke var så store og tunge. Men motorerne bar overhovedet ikke præg af at have kørt.
Det forsvandt med de hydrauliske løftere.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Hvis man gerne vil bygge en 2,0 T4 i sin buggy hvilken skal man så vælge CU eller??
Skal man vælge med eller uden hyrd.løftere??
Blob
GB
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Hvilken forskel er der på en 2.0 CU og en GB.
Jeg mener de er begge på 2000CCM, men CU har 70HK og GB har 100HK. Der må da være en markant forskel et sted siden der er hentet 30HK mere i GBén?
Jeg skal nemlig bruge en T4 til min buggy, men er meget i tvivl om hvilken jeg skal vælge? Gode råd modtages.
Mvh Jakob
GB er en Porsche 914. Knast, stempler, topstykker med større ventiler/kanaler.
De fælles kun krumtap/plejlstænger og cyl.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.