Jow det´eh !
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
8) Sandt nok, men hvis vi skal tro på evolutionens gang og alt det der, så har de nye nok to rør fordi det kører bedre.. :wink:
Der har jeg eksperimenteret på Kadron, med at sætte større studser og dermed større slanger på.
Det hjælper på tomgang og overgang med en 284 knast, som godt kan være lidt rå.
Jeg fik ideen fra type3 1500 S. Den har større diameter på balancerøret.
Nu roder jeg mig ud i en lang forklaring igen. I må selv regne videre.
Problemet løses med 4 karburatorer, fordi pulserne så ikke længere forstyrrer hinanden.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Hej
nu er det heller for at lyde lidt tvær MEN! T3 kaburatore er ikke arbejdet værd de 3-4 hk er ikke alt det arbejde værd og de kommer aldrig til at køre? har smidt alt ud der bare mindede om t3 kaburatore mit råd find to kadron brugte de køre altid
MVH Dennis
og ang højde på buggy så skær filteret mit over så kan de sidde der
:roll: Well. Opinons vary. Jeg har aldrig forstået hvorfor det er så svært for folk at få dem til at køre. Men det blir nok en never ending diskussion.
T
[quote:e1e5fa5408="bug_service"]har smidt alt ud der bare mindede om t3 kaburatore [/quote:e1e5fa5408]
:cry:
Der var engang det virkede - så må det da kunne komme til det igen - det er da en del af det sjove - at få lortet til at køre som en drøm igen
John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village