En buggy ser bedst ud med originale centerline!
kanalt skrev:
Hej
Husk at dække af med tape før du putter fiber på flamengoen
ellers ser det godt ud
hilsen kanalt
michael
jeg står lige pt og skal bygge en form af glasfiber oven på noget skum
er der nogen der ved hvordan man støber oven på skum. det bedste resultat bliver hvis det bliver malet med auto lak og så poleres men der er en masse små huller i skummen lige som en grydesvamp så jeg ved ikke hvordan jeg gør det glat.
hvis jeg skal spartle hvad skal jeg så bruge?
eller skal jeg bruge noget fylla eller hvad det nu hedder?
brun pakke tape skulle være godt at bruge men hvis jeg bruger det oven på skum så krymper det så glasfiberen kommer til at ligne bølgepap. jeg tror det er fordi det ikke kan hænge fast i skummet
da jeg lavede låg til traileren, brugte jeg flamingo og PU skum, skar og sleb til jeg fik den finish jeg ønskede og så fik den ellers bare brun pakketape til den store guld medalje
hov hov hotrodbuggy...hvor er tråden om dit projekt?????? det vil jeg gerne se lidt mere om!!!
Ja Benny... du må sku' ha' startet en projekttråd...
Karsten
det med brun pakke tape hvordan fik ud det til at side fast det klister jo ikke særlig godt på skum jeg har prøvt det nogle gange uden hel
projekttråd hvordan starter man sådan et?
så er tråden startet
Er i gang med et projekt med at sætte "skjold" og siddeskørter sammen på min buggy.
- og så vil jeg gerne havde lidt råd om jeg skal vælge alm. glasfibermåtter eller glasfibervæv ! Til at ligge hen over samlingen.. Alt under er lavet med glasfiber spartel osv..Så man ikke kan mærke forskæl hvor skjold og siddeskørter, starter / slutter.. Hælder mest selv til glasfibervæv, men er der et klogt hovede der ved bedere :0)
Daniel