Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  The meanest net-rider in town

Tags:

(permalink) SorenJ Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Dan skrev:
En lille vwnettet quiz...

Hvad er "tvisten" ved den nye forside?

Svaret er til at finde ved at surfe lidt rundt på vwnettet ;) Så svar endelig løs - dem som lyster...


Det hurtigt at svare på. Der er kommet en "Seneste fra forumet" på forsiden.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
hæhæ men hvad er det specielle ved de seneste indlæg ?
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 17 years siden | | | |
Det bliver faktisk til flere indlæg.... fordi "Seneste fra forumet" viser de sidste 8 indlæg fra et hvilket som helst forum der er svaret på... Hver enkelt kategori viser det sidste der er svaret på efter et af de 8 der indgår i "Seneste fra forumet". Sådan virker det i hvert fald her pt. Om det så er meningen eller en cache fejl, det ved jeg ikke :wink:
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
Mette skrev:
Det bliver faktisk til flere indlæg.... fordi "Seneste fra forumet" viser de sidste 8 indlæg fra et hvilket som helst forum der er svaret på... Hver enkelt kategori viser det sidste der er svaret på efter et af de 8 der indgår i "Seneste fra forumet". Sådan virker det i hvert fald her pt. Om det så er meningen eller en cache fejl, det ved jeg ikke :wink:



Det er ganske meningen ;) Og en del af "tvistet"... Den sidste del er at alle salgs fora ikke vil være at se i listen... ;) Det er rimeligt nemt at sammenligne i forhold til "seneste" i profilen.
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 17 years siden | | | |
Dan skrev:
Den sidste del er at alle salgs fora ikke vil være at se i listen... ;)
Nå nu sagde du det selv, men efter at have kigget lidt nærmere var jeg faktisk også kommet frem til det.. for ellers var det jo noget mærkeligt noget :wink:

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Jens_Bukbjerg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
flot godt ved ikke hvad jeg skal sige
godt at du gidder
godt arbejde

JB
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
I min store snotrus (lorte forkølelse) har jeg lige brugt 20 minutter på at udvikle den spam beskyttelse jeg har lagt ind...

For hver anonymt indlæg der kommer nu, vil der blive beregnet en score udfra et par forskellige variable... Hvis der findes nogle spam indlæg fra senere end idag, stik mig en besked her eller via pm...
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
Der bliver rodet til den store guldmedalje nu... jeg skal nok lave en forklaring for hvad der sker når alt er oppe i omdrejninger igen :)
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
Så er roderiet slut... Grundet de efterhånden mystiske "forsvundne" forum emner har jeg lavet en del om i mekanismen inde bagved, så intet kan blive slettet, men det istedet bliver "skjult" så jeg har det liggende i arkivet til at finde frem igen...
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg har ændret på en hel del på hvordan data bliver gemt i hukommelsen på serveren for at optimere performance... Hvis I oplever nogle underligheder så skriv lige en besked her...
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Morten P Member
Skrev for 16 years siden | | | |
http://vwnettet.dk/forum/topic/341879
(permalink) HeineDalgaard Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg fatter ikke en flyende hat,af alt det der han blabber om..men jeg er sikker på at det er en god ting...

Så mange tak herfra,..

mvh Heine
-------------------------------------------
type 3 variant...1969 solgt ...tlf 26848576 mail. heine.madsen@hotmail.com
117 årgang 59..solgt

Reply

You must log in to post.