Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

RIP

Tags:
No tags yet.

(permalink) ploug Member
Skrev for 19 years siden | | | |
duck skrev:
ip'en tilhører

Dairy Fruit A/S
Hestehaven 3
DK-5260 Odense S

det fandme cool - der er dømt boykot herfra ( ikke at jeg køber noget i forvejen )
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) duck Member
så skal du ikke købe flere solero is - de leverer frugt til dem... eller teknologien til at lave dem
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
(permalink) ploug Member
duck skrev:
så skal du ikke købe flere solero is - de leverer frugt til dem... eller teknologien til at lave dem

spiser ikke is - men hvis de lavede cola eller pizza så var jeg på røven

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Dan Rockstar
Der er en enkelt bruger der har skrevet 2 beskeder fra samme ip for omkring 10 dage siden... Men denne bruger har dynamisk ip kan jeg se, den skifter ihvertfald regelmæssigt for denne bruger, så jeg vil ikke råbe vagt i gevær overfor denne...
anotherdan.com
(permalink) Anonymous Unregistered
Glad to see we have Dan as our hemlig agent ! ;.)

And its good Dairy Fruit does not sell Burgers or Dr Pepper, then I would be in big trouble ! ;-)
(permalink) Anonym Member
YankieBar skrev:
I bought a draugtmaster for my VW, and now trying to figure out how to wire it in.
I assume the best is a converter from 12 v to 230v. Would it be best to wire it directly, or use like a cigarette lighter connector ?
Any place that sells the converters cheap ?

Hvorfor ikke "hacke" den der draught-master? Så vidt jeg kan se køler den øllet med et par peltier-elementer og nogle af dem kører på 12-15 volt. Så frem med en skrutrækker og mål lidt på hvilke spændinger der bruges i den.
Hvis du er heldig kan den kører perfekt på 12 volt og du slipper for en konverter

/B
(permalink) warp Member
Dan: Synes denne tråd beviser min pointe fra tidligere ( http://vwnettet.dk/forum/topic/278290 ). At offentliggøre ip'en gør mere skade end gavn! Nu bliver firmaet hvor "perker-beskeden" er skrevet fra hængt ud uden grund fordi de tilfældigvis kan findes som ejer a ip'en via RIPE. Firmaet har sikkert ingen relation til denne tråd, men derimod nok bare en mindre begavet medarbejder.

YankieBar: Sorry for misuse of your thread.
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) duck Member
Dan skrev:
Der er en enkelt bruger der har skrevet 2 beskeder fra samme ip for omkring 10 dage siden... Men denne bruger har dynamisk ip kan jeg se, den skifter ihvertfald regelmæssigt for denne bruger, så jeg vil ikke råbe vagt i gevær overfor denne...

Jeg logger også ind fra forskellige steder (lige nu sidder jeg i en cykelforretning) og derfor kan det se ud som om jeg har dynamisk ip.

men firmaet som har ip'en har ikke dymnamisk ip da de driver deres hjemmeside på den (jo det kan være de bruger dyndns men det er ikke sandsynligt)

hvis det er en registreret bruger der har logget ind og skrevet fra den ovenstående ip på et tidligere tidspunkt , så synes jeg der skulle skrives en pm til vedkommende om sagen. stille og roligt.

Det er ikke pænt at skrive den slags og det skal brugeren have at vide.

og så er det iøvrigt firmaet der har ansvaret for brugen af deres forbindelse, men selvfølgelig er der en medarbejder der har skrevet det og indlægget er ikke representivt for firmaets politik. Det håber jeg da ikke.

(permalink) duck Member
iøvrigt brugte jeg ikke ripe . tastede bare ip i browseren og fandt firmaets side. nem og bekvemt.
(permalink) Dan Rockstar
warp skrev:
Dan: Synes denne tråd beviser min pointe fra tidligere ( http://vwnettet.dk/forum/topic/278290 ). At offentliggøre ip'en gør mere skade end gavn! Nu bliver firmaet hvor "perker-beskeden" er skrevet fra hængt ud uden grund fordi de tilfældigvis kan findes som ejer a ip'en via RIPE. Firmaet har sikkert ingen relation til denne tråd, men derimod nok bare en mindre begavet medarbejder.

YankieBar: Sorry for misuse of your thread.

Jeg mener absolut ikke det gør mere skade end gavn... Der er ingen tvivl om denne arbejdsplads har en idiotisk medarbejder, eller en eller anden har "lånt" deres netværk...

Den ip dette drejer sig om er en fra TDC's professionele (erhvervs) løsninger... Og de anvender ikke dynamisk ip...

Det er ok at virksomheden hænges ud, nogen der husker da tdc blev hængt ud da antipiratgruppen fandt warez på en af deres servere, som kun medarbejdere havde adgang til? Det er lidt samme issue, der tog virksomheden afstand for den slags adfærd.

På mit arbejde er er også en politik om hvordan man "anvender" nettet, og det tør jeg vædde på der også er på denne arbejdsplads...

duck skrev:

hvis det er en registreret bruger der har logget ind og skrevet fra den ovenstående ip på et tidligere tidspunkt , så synes jeg der skulle skrives en pm til vedkommende om sagen. stille og roligt.

Det vil jeg lade en af de mere diplomatiske moderatorer om - som Mette, Danborn eller Morten :)
anotherdan.com
(permalink) Mette Administrator
Dan skrev:

Firma på Fyn og vedkommende som tidligere har været logget ind med det ip.. det passer vist meget godt.

Dan skrev:

Det vil jeg lade en af de mere diplomatiske moderatorer om - som Mette, Danborn eller Morten :)

Diplomatisk ved jeg nu ikke rigtig om man kan kalde mig, men jeg tager gerne teten. Consider it done!
~Mette
(permalink) Anonymous Unregistered
RIP
(permalink) Mette Administrator
Jeg overgik mig selv og synes selv jeg var meget diplomatisk..
~Mette
Sorry, my bad.
Anonym skrev:
Sorry, my bad.

It wasn

Reply

You must log in to post.