Anonym skrev:
IP adresser kan man jo vælge som man vil........... jeg hæver til 6 kolde for korrekt gæt på hvem jeg er!
warp skrev:
[klip en hel masse]
Det er meget godt alt sammen, men jeg synes i misser pointen i det her! ...og jo mere I kvadre rundt i det, desto mere ødelægger I effekten af det. Lad det nu bare ligge og så giv det en chance for at virke...
Jeg ved godt hvordan "man kan få en ny IP-adresse" og jeg ved også udemærket hvordan samtlige lag i en TCP/IP stak er strikket sammen, men jeg tror stadig på den her løsning som Dan har lavet. Men det kræver at vi "lader det virke"...
Tanke eksperiment: hvis vi nu så igennem fingre med de tekniske finurligheder og vi gav det en change...HVIS det så rent faktisk hjalp til at minimere antallet af "flaming" og irrelevante anynoyme indlæg, har vi så tabt noget? nøh...
Jeg synes det er fint at logge IP-adresser, med det vil vi kunne skræmme mange "tøsedrenge", som fylder forum'et med lort uden at de tør stå ved det. For i mange tilfælde vil vi rent faktisk kunne se hvem der laver de indlæg...og NEJ, vi skal ikke skrive her hvordan man gør(og dermed hvordan man omgår det), for så er vi jo lige vidt:-)
just my 2c...