Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  DARK CHILD: Nu garage projektet

Tags:
No tags yet.

(permalink) micha racing Member
Skrev for 17 years siden | | | |
super flot arbejde gælder mig til at se den live
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) Heide Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Den er sku i orden.... flot arbejde... syns der max mange detaljer... skulle du nogen sinde sælge en af dine flotte biler må du da endelig sige til
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Lasse.
Ja...jeg vil også lige sige tillykke med det flotte resultat,jeg ved netop hvor meget arbejde og tid der er brugt til at nå dette mål.Kanon godt nået.
Knus Grethe Lund.
(permalink) Eg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=KC Lasse]
vinklet rammehoved


Hvad betyder det? ...og hvorfor gør man det?

ellers imponerende projekt...hvor lang tid har du brugt på det?

(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Sorry den er ikk tilsalg er blevet budt 250 for den inden der kom motor i og inden den blev lakeret.........

Rammehovedet er vinklet en smule bagover for at give stabil kørsel over 180 km/t :-)

Projektet er lavet over en årrække på 9 år med flere ufrivillige pauser
(permalink) Ex-pro30 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hey.... Den er jo blevet cool.. Stort tillykke... Hvad er det for en hvid "Lambo-Kopi" du har til at holde foran?????



(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
blot endnu et af de to kitcar projekter jeg har tilsalg i øjeblikket :-)
Eagle_SS_II.jpg

(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 17 years siden | | | |
Fedt endeligt at se den færdig Lasse, du er undtagelsen der bekræfter reglen, stort set ingen kan koncentrere sig om det samme projekt i så lang tid uden at gå død i det. -Du kunne!

-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) Holger Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Tillykke med den vildt flotte vogn som du der har bygget, den er ekstem flot bygget. Jeg syntes også at Niels Erik skal have lidt ros for den meget flotte lakering, som bare spiller 112%.

Hilsen en som sjældent har tid til sin egen bil :-(
-------------------------------------------
M:folkevogn@gmail.com T:60663340
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Tak-Men jeg gør jo bare det jeg er bedst til!!
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) fartvind Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Flot bil, hvem skulle have troet at der har siddet en bobbel karrosseri på før ;-)
Hvilken Alfa motor er det, og hvad omtrent yder den?
Hvorfor sætte karburatorer på, for nemmere enkel tuning eller anden lyd?
hvad er det med 16 x 21 W baglys = 336 W?
De angivne ca timer for bygge er for hvad du selv har brugt, og så vel plus hvad maler og andre har lavet?
Ja en flot lakering, hvordan er der kommet så meget spejl effekt i lakken?
Har du fået dk plader på, eller fik synet og betale afgift før den blev luksus bygget færdig?
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Lasse!

Superflot resultat; du har godt nok også lagt nogle timer i den! (o:
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Motoren er en alfa 33.... den yder... rigeligt :-) karburator løsningen giver bedre moment end indsprøjtningen + flere heste dog er det kun bane race alfa folket der benytter denne løsning da alfa oftest er for "nye" til dette kan passere i syn !

de 16 x 21 watt bremselys er simpelt hen 16 stk pærer !

Der er kun angivet timer på ruderammerne.... resten er lavet UDEN deadline udfra princippet... nothing is god enough - om igen etc...

Lakeringen må jeg henvise til Niels Erik....

Resten snakker vi om til sommerens træf :-)
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 17 years siden | | | |

Ja en flot lakering, hvordan er der kommet så meget spejl effekt i lakken?




Ved at mellemslibe klarlakken,sprøjte mere klarlak på, og mellemslibe klarlakken og sprøjte mere klarlak på ETC.
Indtil der er opnået et tilfredsstillende resultat.
Og den slags koster en bunke tid!!!
Denne kitcar fik 3 mellemslibninger, og resultatet taler for sig selv!
Hilsen Niels Erik


-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Mr-M Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Lasse

Det er bare weltspitzenklasse det der.....

Glæder mig også at se, at der endelig er blevet synet og godkendt et nyt kit på uopkortet bund.

Er der cabvanger i?
Eller er der indbygget forstærkning i karossen?

Mvh
Mr-M.
-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M
(permalink) Cruus Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Tillykke super gennemført bil, nu skal jeg ud og se på min lorte Ghia og min møgkasse af en Alfa156:-(

hvordan er de baglygter lavet og hvordan ser de ud i funktion?

Vh

Michael


-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) Jens Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Fin slæde du har fået lavet.
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Baglygterne er lavet i acryl som man normalt støber baglygteglas i... disse kunne godkendes fordi jeg havde brugt inderlygter + glas fra en bova bus som er godkendt i dk ! Blink + bak lys giver sig selv - den midterste røde lygte lyser konstant når nøglen er drejet... når man så bremser tænder alt det røde glas rundt omkring de tre lygter i hver side ! hmm skal nok ses :-)

De vanger der stiver bilen af i siderne er af glasfiber og indbygget i karossen - dette er jo også meget letter (kg) end metal vanger - og mellem os sagt giver det også en stivere løsning hvis det er lavet rigtigt !



(permalink) Johnnyr Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Den har du sku været heldig med:-)

Så er du ved at være i mål hva.... må være en fed fornemmelse.

Tillykke med et super resultat Lasse.

Johnny
(permalink) PFA Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Super fed, super fed....

Så gennemført et projekt er for cool, håber du for rigtig meget glæde af øsen. Jeg har kun et spørgsmål, er karossen lige så stor/bred som den original lambo? Har aldrig set en i virkeligheden er bare nysgerrig...Forsat god arbejdslyst!

Og endnu engang..SUPER FED!

Venlig Hilsen Peter
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Målene er tæt på... dog er karossen 8cm for bred og 4,5 cm for kort - har så yderliger sænket min så den er 4cm lavere end en org. :-)
(permalink) Solmex Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej KC Lasse
Utroligt flot arbejde - all the way! Jeg kan pludselig huske en plakat på mit ungdomsværelse. På plakaten stod en hvid Lambo uden højre baghjul. På baghjulet, som var placeret forest i billedet, sad en lækker blond kvinde med ryggen til og med en dejlig dråbeformet røv, som stod i skarp kontrast til bilens kantede look...(så både bilen og kvinden fyldte rigtigt meget i min bevisthed dengang...Kvinden, eller en der ligner, har jeg heldigvis fået!)

Nå, jeg ville egentlig bare høre om frihøjden med den specielle dybe bundfilet. Jeg har læst, at rammehovedet er vinklet, men hvor er det laveste punkt i forhold til vejoverfladen? Med andre ord - hvor kan du overhoved kører med den.
-------------------------------------------
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja efter Søren J hjalp mig med at hæve bundpladerne 6 cm kan den nu køre 90% af alle dansk veje med asfalt på ! Selve bundpladerne er stadig en del lavere end de var org. Men der er nu ikke chassiset der er lavest - karossen hænger ned over vw bunden ca 90mm ned faktisk. Dette gør er både front spoiler, paneler mellem for og baghjul er ca 60mm over vejbanen.... bagtil er bundkaret det laveste punkt men her er igen problemer overhovedet......

(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Lasse har jo en masse hifi ting og sager mon ikke han snart laver en lille videosnas så man både kan se og høre vognen?
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jo havde skam tænkt på det ..men ved ikke lige hvordan jeg kommer det på vw-nettet ?

Reply »

You must log in to post.