Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Mit cabrio projekt

Tags:
No tags yet.

(permalink) Heide Member
Skrev for 17 years siden | | | |
ser rigtigt godt ud
(permalink) mybeetle Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej
Ser rigtigt smukt ud ;o)

Jeg er ved at få omlakkeret min 1303Ls. Skal desuden have skiftet min Vinyl-kaleche(snarest), da den tager vand ind ;o/.
(Så dit link: http://WWW.cabrio.de)

Har forhørt mig rundt omkring, men kan ikke finde en sadelmager, der vil påtage sig udskiftningen. Har du nogle finno kontakter? - jeg har ladet mig fortælle, at det ikke er noget, man selv kaster sig i lag med(?).

Jeg skal skifte yder/inderbeklædning og have renoveret/skiftet termolaget.
Stivere etc. skulle være i OK stand.
Pft. Martin - København
-------------------------------------------
Tlf: TO6 - 8FEM - 3EN - 6SEKS
(permalink) Per B Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Martin

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal svare til om man skal kaste sig ud i det selv.
Tænkte at jeg ku jo altid prøve,og det gik da ok,synes jeg.
Jeg har også skiftet yder/inderbeklædning og termolaget.
Jeg startede med at sætte kaleschestativet på og justere det til,derefter satte jeg tagstoffet op, dette sættes omkring div tværstivere mm og strammes til.
Derefter flyttede jeg termodynen over i en ny(pose)kan også købes,og ligger den ovenpå.Der skal også nye langsgående (seler)til at holde yderkaleshen oppe. Derefter yderkaleshen som har wirer og fjeder til at holde stramt i sidderne.
Men det værste var da hobbykniven efter min.50 udmålinger skulle stikkes i stoffet med en fæl lyd til følge,for at få hul til bagruden.
Håber at dine tværstivere(i træ)er ok, mine var ok .WWW.cabrio.de har dem, men de koster!!
Håber du kan bruge svaret,og vurder selv om du har mod på det.
Mvh Per B
119-1984_IMG_1_1.jpg
119-1999_IMG_1_1.jpg
119-2000_IMG_1_1.jpg
120-2001_IMG_1_1.jpg
120-2002_IMG_1_1.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
The information I found here was rather helpful. Thank you for this. http://www.flryanair.org/uomo
(permalink) k-jrgensen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Vonge autopolstring i Silkeborg kan man også nare til at montere kalecher. Han er bare rigtig dygtig men det kan godt tage tid.
(permalink) Per B Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Så er min bil på nummerplader og kørende.
Jeg har siden sidst fået de sidste småting lavet. Fået synet, betalt registreringsafgiften og fået den indregistreret.
Bilen fik nummerplader på 5 dage før 1.maj træf i Hannover, så jomfruturen gik derned, så nu er de første 1500km kørt i år.
Som sædvanlig var Mels Diner og Hannover jo en super oplevelse!
Mvh Per.
IMG_3424_1_1.jpg
IMG_3425_1_1.jpg
IMG_0628_1_1.jpg
IMG_0629_1_1.jpg
IMG_0630_1_1.jpg
IMG_0071_1_1.jpg

(permalink) Gert Member
Skrev for 17 years siden | | | |


Tillykke Per!

Resultatet kan du kun være stolt af. Jomfrutur til Hannover!? Det turde jeg sku ikke gøre i min VW, men det ser jo ud som om I havde en kanon tur derned.
-------------------------------------------
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 17 years siden | | | |
Den er virkelig blevet fin Per... Jeg vil blive rigtig glad hvis min kan komme bare i nærheden af.
-------------------------------------------
~Mette

Reply

You must log in to post.