lige lidt flere billeder , nu er der kommet plader på. Super fedt at få den luftet og folk kigger helt vildt hehe om det så er for de syntes den er fed eller grim er mig ligemeget :D ...
jeg har fået monteret højtalere i bag,jeg var sq lidt i syv sind om hvor de skulle sidde, vil helst ikke ødelægge glasfiber karossen med huller, så havde lidt mit hyr med at regne det ud. Endte med at lave et nyt bagsæde, hvor jeg monterede de gamle stropper og lavede hul til højtalere, derved undgik jeg at ødelægge det originale bagsæde som jeg har gemt afvejen oppe på mit lille lager. Skulle bilen nu komme salg engang er det rart at have det originale til at stå ,det betyder jo meget for nogen :)
jeg har også monteret en lille billig radio med usb indgang så jeg slipper for de åndsvage cd'er i hele bilen, den er bare gemt af vejen oppe under instrumentbrættet igen for at undgå at lave flere huller i glasfiberen. Tankmåleren er dog en undtagelse men den er jeg nu også meget glad for, så mon ikke det går. Der er også kommet et par sikkerhedsseler i, de er monteret med nye beslag i bunden der sidder fast på selve rammen også sidder "rullerne" oppe på styrtbøjlen, så de er heller ikke så skæmmende. Er nu glad for at de er der, jeg er ret sikker på at det vil mindske risikoen for at blive stoppet , selvom de faktisk ikke behøver at være der. Blien er ihvertfald født uden.
Anyway de giver også mig en personlig tryghed !
så nu mangler jeg bare et par projektører i for og få monteret elektronisk tændning, så er det vidst det indtil videre, man kan jo altid komme på mere . Så mon ikke der skal nogen fede fælge på senere ;)