diphteria skrev:
He! Hvad var det dog for en afskyelig plan der tog overhånd dér! Sådan at sælge sin lille skat af et buggy-vidunder! Aldrig, aldrig nogensinde vil jeg da gøre det! Jeg har besluttet mig for at genoptage projektet, så der røg chancen for at gøre et scoop af et køb ;0) Hvis jeg skynder mig igang, kan jeg måske lige nå at få den færdig før jeg flytter til Frankrig. Så får jeg den indregistreret dernede, og sparer 15000 kroner i afgift - det må vist være den perfekte plan. Så hvis I kommer til frankrig, så vil I kunne se en gal dansker fræse rundt i sin buggy i de franske alper.
Hilsen Ulrik
Hehe lyder som en skide god idé... Bare vi andre turde at rykke tæltpælene op og gøre det samme. Men nu er en Buggy jo ikke bare noget man bliver nød til at sælge fordi at man rejser til U-landet. Man kan jo gemme det indtil man får tid og lyst, den er altid pingene værd... (hvis ikke mere med årene der går)!! Og i den stand dit projek er i, så ruster det ikke lige op de næste mange år!
Men respekt for din beslutning om at tage den med til Frankrig. Det ville jeg også gøre... hvis jeg turde!!!
P.S. Pas på de der bakker de har der nede... Har hørt at der er langt ned!