Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Købes: Buggy/projekt

Tags:
No tags yet.

(permalink) diphteria Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Davs Benno.

Jeg har tilbudt kenneth den til 12000, men han har ikke slået til endnu. Så du er fri til at byde ind.

Som du kan se på billederne, så er det en perfekt istandsat opkortet bund (nye bundplader, nyt rammehoved, sandblæst, grundmalet og lakeret), med masser af nye dele. Den står i
(permalink) kredepimp Member
jeg har det samme som schmedegaard pluds alt det andet du mangler på nær karossen. du skal få det hele for. 10000
(permalink) andreas4321 Member
kredepimp skrev:
jeg har det samme som schmedegaard pluds alt det andet du mangler på nær karossen. du skal få det hele for. 10000

øhhh. den fik jeg ikke fat i...

ulrik: er der papirer på bunden?
ja der er danske papri på bunden den er fra 74 såvidt jeg husker...
ja, der er papirer.
Men for at være helt ærlig, så har jeg faktisk aldrig rigtigt fundet ud af hvad de papirer skal bruges til. Den skal jo alligevel indregistreres på ny...
du skal bruge papirerne til at kunne bevise at det er din bil. og at stelnummeret ikke er fiktivt:-)
undskyld men er det ikke et købs indlæg?
okay . Men papirerne har jeg.
undskyld kkredepimp... der var jeg lige for husrtig. ordene er slettet. havde glemt det var et S
no harm no foul, jeg drikker classic...
sidder næsten og bliver helt ked af jeg har brugt så mange penge på en svensker:-(
Man kan vel altid bygge en til, andreas ;o)
det kan man, men jeg tvivler på at det er billigere end at nøjes med en:-)
(permalink) schmedegaard Member
kredepimp skrev:

var det et tilbud eller...?
jeg fik ikke helt fat i den??

He! Hvad var det dog for en afskyelig plan der tog overhånd dér! Sådan at sælge sin lille skat af et buggy-vidunder! Aldrig, aldrig nogensinde vil jeg da gøre det! Jeg har besluttet mig for at genoptage projektet, så der røg chancen for at gøre et scoop af et køb ;0) Hvis jeg skynder mig igang, kan jeg måske lige nå at få den færdig før jeg flytter til Frankrig. Så får jeg den indregistreret dernede, og sparer 15000 kroner i afgift - det må vist være den perfekte plan. Så hvis I kommer til frankrig, så vil I kunne se en gal dansker fræse rundt i sin buggy i de franske alper.

Hilsen Ulrik
(permalink) Sindberg Member
diphteria skrev:
He! Hvad var det dog for en afskyelig plan der tog overhånd dér! Sådan at sælge sin lille skat af et buggy-vidunder! Aldrig, aldrig nogensinde vil jeg da gøre det! Jeg har besluttet mig for at genoptage projektet, så der røg chancen for at gøre et scoop af et køb ;0) Hvis jeg skynder mig igang, kan jeg måske lige nå at få den færdig før jeg flytter til Frankrig. Så får jeg den indregistreret dernede, og sparer 15000 kroner i afgift - det må vist være den perfekte plan. Så hvis I kommer til frankrig, så vil I kunne se en gal dansker fræse rundt i sin buggy i de franske alper.

Hilsen Ulrik

Hehe lyder som en skide god idé... Bare vi andre turde at rykke tæltpælene op og gøre det samme. Men nu er en Buggy jo ikke bare noget man bliver nød til at sælge fordi at man rejser til U-landet. Man kan jo gemme det indtil man får tid og lyst, den er altid pingene værd... (hvis ikke mere med årene der går)!! Og i den stand dit projek er i, så ruster det ikke lige op de næste mange år!

Men respekt for din beslutning om at tage den med til Frankrig. Det ville jeg også gøre... hvis jeg turde!!!

P.S. Pas på de der bakker de har der nede... Har hørt at der er langt ned!
-------------------------------------------
Venlig hilsen Sindberg
uha uha. det gav næsten en tåre i øjenkrogen.

det er jo nærmest en julehistorie:-)

held og lykke.
(permalink) niels-erik Member
Tja-Så kan man vel lære at slå til når der kommer et godt tilbud!
Har en kolega som drømmer om at købe en svensk kitcar-Men hver gang han ser en som han kan lide, går der flere dage inden han tager sig sammen og kontakter sælgeren-Og så er den solgt!
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Peterwings Member
Der er et tilsalg i sverige til 5500 skr. Der er også lidt andet godt.

http://www.silverminken.se/vwmarknaden/index.php?wazup=visa&adtype=1&PHPSESSID=4d7e588bb8770f225ab260676533c6e8
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) niels-erik Member
Her er fotos af det svenskeren sælger for 5500 skr:
http://www.sw-design.se/buggy.htm
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Heide Member
hva med dem her en ny type buggy

http://mobile.de/SIDOzuiyIPH6qCCjQ3OjjRvpQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1169894373A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B15%81G-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100A7E25200BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=15&id=11111111235696037&
(permalink) Anonym Member
Mangler du stadig en buggy ? Du kan ringe på 2212 0575 jeg tror jeg ved hvor dre står en

Mvh Erik

Reply

You must log in to post.