Bornholmer skrev:
nu er det jo en svensk bil - skal du ha den billige import afgift skal bilen i princippet være 100% orginal til sit toldsyn - det ka godt blive et problem med den der. men det er jo bare at prøve og se hvordan det går
jpwest skrev:Bornholmer skrev:
nu er det jo en svensk bil - skal du ha den billige import afgift skal bilen i princippet være 100% orginal til sit toldsyn - det ka godt blive et problem med den der. men det er jo bare at prøve og se hvordan det går
HOST*Hvisker lige*det kunne man vel omgå med et sæt danske papire
West
jpwest skrev:Bornholmer skrev:
nu er det jo en svensk bil - skal du ha den billige import afgift skal bilen i princippet være 100% orginal til sit toldsyn - det ka godt blive et problem med den der. men det er jo bare at prøve og se hvordan det går
HOST*Hvisker lige*det kunne man vel omgå med et sæt danske papire
West
Bornholmer skrev:
gør ikke så meget ????
det er et spørgsmål om du skal betale 20000 eller 5000 i afgift . men du har da åbentbart penge nok ...
sætter du et sæt orginale bremser på kan det gøres for 2-4000 kr - det syntes jeg da er en væsentligt større bagatel ?????
ploug skrev:
[quote=Daniel TSD Fra Odense]jpwest skrev:Bornholmer skrev:
nu er det jo en svensk bil - skal du ha den billige import afgift skal bilen i princippet være 100% orginal til sit toldsyn - det ka godt blive et problem med den der. men det er jo bare at prøve og se hvordan det går
HOST*Hvisker lige*det kunne man vel omgå med et sæt danske papire
West
forklar nærmere den forstår jeg ikke helt
ploug skrev:
[quote=Daniel TSD Fra Odense]jpwest skrev:Bornholmer skrev:
nu er det jo en svensk bil - skal du ha den billige import afgift skal bilen i princippet være 100% orginal til sit toldsyn - det ka godt blive et problem med den der. men det er jo bare at prøve og se hvordan det går
HOST*Hvisker lige*det kunne man vel omgå med et sæt danske papire
West
forklar nærmere den forstår jeg ikke helt
You must log in to post.