Ved ikek lige hvad der gik galt.. plejer at være logget på ..
-------------------------------------------
Simengroup(a`)hotmail.com
60`er bobble project købes
Simengroup(a`)hotmail.com
60`er bobble project købes
Roadrunner skrev:
Ser sgu godt ud! Hvad er det for nogle sportsinstrumenter du har monteret? Hovr er de købt? Og hvad viser de? Olietemp. olietryk osv.?
Larsson skrev:
Tillykke mester.....den fortjener det sku' også.
Har de kontaktet dig eller har du sendt billeder ind.....som jeg mener man kan ???
Har læst Vmax helt fra det første nummer, som kostede 25 kr. mener jeg ;)
Er dog stoppet for noget tid tilbage, der var simpelthen ALLLLLT for mange reklamer der fyldte hele sider, og der kom flere for hvert blad....da jeg opsagde mit abonnoment var der seriøst rigtig mange sider der kun var reklamer for firmaer og den slags.
Og så var der ALT for lidt af det jeg egentlig læste det for, nemlig "normale mennesker/danskere" der havde lavet noget spændende, sjovt, anderledes og specielt ved deres biler.
Kigger man ved D.F.B er der jo masser af biler der har noget specielt at byde på....bl.a den MK3 Buggy der var med, som Niels-Erik snakker om....har faktisk et billede eller to af den, da jeg var derovre det år.
Roadrunner skrev:
OK. Vil det sige, at du vil fraråde mig, at købe disse ure? Havde nemlig selv overvejet dem til mit vinterprojekt.
Chefen skrev:
Det kan siges/skrives meget om en buggy er en regtig bil eller ej.
Men Vmax har altså haft buggy´r i flere gange, sidst var ved et arrangement hos Bilxperten i Rødovre, der blev jeg nemlig nummer 2(S
Roadrunner skrev:
Ok. Tak. Hvilke autometer ure vil du anbefale? Og hvor igennem bør jeg købe dem?
Jeg ville geren hve både speedo, omdr., olietryk, olietemp og måske volt. Har hørt speedo + omdr. skulle være omstændigt fra Autometer da det skal være mekanisk.
Vil også helst speedo viser km/t og ikke miles/h.