Styrestængerne er nu også skåret over og er godt i gang med at blive kortere så sporingen kan komme i orden.
Ring: 28118212
Retrobug skrev:
Glæder mig til at se hende med de "rigtige" fælge, hvad det nu end bliver - for de hvide smalle der sidder foran nu, klær' den da for fedt..
M.
SorenJ skrev:
Nu skal jeg bare finde ud af hvad farve hjulene skal males.... sort, hvid, sort med hvidt center eller hvide med sort center eller måske grønne eller kobber. Det er tydeligt jeg ikke lige kan besluttet mig.
SorenJ skrev:
Lys grån er ikke noget dårlig ide. De helt hvide er måske lige hvide nok.
Mette skrev:SorenJ skrev:
Lys grån er ikke noget dårlig ide. De helt hvide er måske lige hvide nok.
Så skulle du evt. lige tage ud og se den lys grå farve T lige har malet sine til 32'eren i. Den er nice, og ville være fin til 64'eren.
SorenJ skrev:
Det må jeg komme forbi og kigge
nu vil jeg sgu smutte på værkstedet og skide manifold og bygge om til 12v
Mette skrev:
fede skrev:
Hey Søren passer manifold skulle du ikke have et 12v laderelæ med?
Allan
Det er godt nok længe side jeg har opdateret her.
Bilen kører endnu og faktisk stadig rigtigt godt. Dog var der inden for de sidste par dage kommen en "klonklyd" når forbroen fjederede. Nærmere undersøgelser viste at beslaget til styretøjsdæmperen rustet tyndt og var knækket af - så af med dæmperen og det må vi så se nærmere på efter bugrun.
Jeg ville klage til VW, det kan sgu da ikke være rigtigt efter "kun" 45 år. Er de biler virkelig ikke bygget til at holde bedre?? Tsk, tsk..
Det er sgu lidt skuffende, specielt fordi forbroen kommer far en skrottet bil som har været misvedligeholdt i forhold til maling og rustbeskyttelse inden jeg satt den i stand.
I en oprydning på min telefon, faldt jeg over et par billeder af hvordan den så ud sæsonnen sidste år - 2010.
Det er ikke sket de store ændringer - Org sprintstars, røde dækside, T-barzzz, skiftet udstødning til noget hjemmelavet "tyk-dreng" udstød med tarmslyng da den originale rustede op. Utroligt nok kørte jeg rundt i hel sæson og til Spa uden for nummerplade, uden på noget tidspunkt at blive stoppet eller blive spurgt til det.
Det er sgu stadig en skøn sneplov.
Den er sej den vogn du har der! Sprintstar og den røde stribe passer super til resten af bilen! Flere billeder tak.. :)
Et lille spørsmål, jeg skal ha t-bars på min bil, men blev lidt usikker da jeg så billedet. Jeg troede de skulle være mer lodret. Eller er det forskel på de forskellige fabrikanter?