Det ville være så hårdt...
Mvh Thomas
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
klokmose skrev:
hvor cool er det lige? en buggy på grønland med 200hk... kunne være cool hvis du holdte den i det nuværene rå look. har de overhovedet veje hvor du kan trykke den af? eller skal den bare ud over isen
Biffo skrev:klokmose skrev:
hvor cool er det lige? en buggy på grønland med 200hk... kunne være cool hvis du holdte den i det nuværene rå look. har de overhovedet veje hvor du kan trykke den af? eller skal den bare ud over isen
Ja - det ka´ da hurtigt starte nogle indre billeder op...
..og 6 HK (hundekræfter :) ) kan da sikkert gi´ en fed tur over isen.
Hvis der er nogle der kender nogen på Grønland som kunne have interesse i en buggy - så må de gerne få min, da vi flytter til dk igen til sommer.
Den skal have hele turen - men der er skaffet papire på den, så afgift er der ikke noget af :-)
Har ikke set andre heroppe - men hørt rygter om en enkelt mere som jeg dog ikke ved om stadig eksisterer...
Klas, har du en mail, man kan træffe dig på. Har et par kontakter deroppe, som måske vil være interesseret i den.
Ja det er klas@klas.dk :-)
- Hvad kan den koste i fragt??
Tænker hvis den næsten koster gratis, (altså bilen) kunne det jo være en i Dk ville betale fragten hjem?? :)
Vh..
hva skete der med buggyen ?
Jeg gav buggyen til den til en der hedder Tarzan Skovgaard i Sisimiut - Så må vi se om han får den på vejen en dag :-)
You must log in to post.