Barberen : Du kan gå ind på arduino.cc og se et rigtig godt eksempel på et board som er til at gå til, der findes også en storebror som hedder sanguino.cc ;-)
Makrellos : Dejligt at se dig rykke lidt i kulden ;-) har selv ligget og lavet bremser med sne ned af ryggen, det er ikke at anbefale :-(
så fik jeg en hel vognside fra metalbukkeren :-) 244 x 100 på taget af en golf...
billed kommer aldrig
hej andy
formoder ikke det var min jernmand der klarede den.. :-) håber det blev godt
ses curth
sådan jeg troede jeg selv skulle sætte rudehuller i men det skulle jeg ikke :-)
fedt glæder mig super
Tja... Stemningen løb af med mig :-)
jeg klager ikke :-)
Hæ hæ.... Jeg skal jo skære alt det panelværk er som er lavet forkert, så tænkte at den nok har godt af at få lidt plade i til at holde inden..... Bare så taget ikke knækker :-)
der er lys i huset forude
og ja der er lavet noget før i den bus...
Ja det er faktisk lidt skægt det billede :-)
Det er sgu lidt fesent at man skal skære alt det ud som er lavet en´ gang..... Hvorfor kan folk dog ikke øve sig emd at svejse i en gammel olietønde.... Eller en Lada.
ja vi skal jo ikke hænge folk ud her men husk nu alle jer er vil være pladesmede - få jer en lada :-)
carl johan--.....
Hæ hæ hæ :-)
sådan en stakkel.. tænk at måtte lave bil i andres garager for at komme væk fra konen ;-)))
Ser satme godt ud det der.
Total iorden havenisse der !
og hvad laver han med fugemasse i nærheden af min bil...? den skal svejses ikke limes :-)
Det er det nyeste inden for pladearbejde, svejsning med flusfyldt tråd.... Uden tråd og flus.....
Svejsning er yt!! Nu limer vi alt sammen.
Vi vil ha fugemass-vi vil ha fugemass-vi vil ha fugemass.
Hmmm Scharling i arbejdstøj...
Det mnå være rent stafage.-:)
-:)
69PorscheBugt PVC : Det ku man godt forestille sig, men nu er det fordi at det var det tøj Havenissemor havde lagt frem til ham....
Uhaa da der er en grund til de havenisser må ha et blålyn.!!
Pøv pøv
-:)
Og bare rolig Andy ... Bussen skal nok holde , du pulverlakker den bare så falder den ikke fra hinanden i stille vejr. hehe
Det var da satans så vittige i er PVC... og FÆTTER MARKRELGUF....