Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

 

Tags:
No tags yet.

(permalink) Heide Member
Skrev for 17 years siden | | | |
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Du skal jo have samme type kobling - med eller uden centerring.
Men hvis koblingen passer med gearkassen skulle der ikke være umiddelbare problemer. Så er der kun noget el og benzinforsyning der skal laves, men det er jo umiddelbart lige til...

Husk nu at gå motoren igennem, check ventiler, tænding osv osv osv inden du starter den. Gå den normale procedure for opstart af nye motorer igennem hvis det er en motor du ikke selv har lavet... Ville jeg gøre i hvert fald...
(permalink) Heide Member
Skrev for 17 years siden | | | |
motoren sidder på en bil jeg har købt så den er kørt til, men har vidst lidt problemer med manifold der suger falsk luft den hopper vidst lidt en gang i mellem.. men måske noget med pakningerne at gøre der ikke udvider sig når den blev varm er dette et sandsynligt problem
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Spray med motorstart når du starter motoren op allerede når den er kold. Så kan du se om der er huller nogen steder også fra kold. Jeg ville gå den 100% igennem... Du kan ikk regne med den står som den skal bare fordi den har været monteret i en bil... Brug nu hellere en time eller to ekstra fra starten og undgå fejl... Ville jo være åndssvagt at montere en motor med fejl/mangler hvis det kunne have været undgået. Den tid du bruger på at kontrollere motoren i første omgang er hurtig tjent hjem igen...!
(permalink) Heide Member
Skrev for 17 years siden | | | |
enig.... får lige en autorisert til det...
(permalink) Heide Member
Skrev for 17 years siden | | | |
BuggyBoy skrev:
Du skal jo have samme type kobling - med eller uden centerring.
Men hvis koblingen passer med gearkassen skulle der ikke være umiddelbare problemer. Så er der kun noget el og benzinforsyning der skal laves, men det er jo umiddelbart lige til...

Husk nu at gå motoren igennem, check ventiler, tænding osv osv osv inden du starter den. Gå den normale procedure for opstart af nye motorer igennem hvis det er en motor du ikke selv har lavet... Ville jeg gøre i hvert fald...


vil det sige at koblingen fra 1300 motoren passer over på,,,, og hvis jeg rigtig heldig passer 1914 og den kobling der sidder på lige over i???
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Danieltsd skrev:
BuggyBoy skrev:
Du skal jo have samme type kobling - med eller uden centerring.
Men hvis koblingen passer med gearkassen skulle der ikke være umiddelbare problemer. Så er der kun noget el og benzinforsyning der skal laves, men det er jo umiddelbart lige til...

Husk nu at gå motoren igennem, check ventiler, tænding osv osv osv inden du starter den. Gå den normale procedure for opstart af nye motorer igennem hvis det er en motor du ikke selv har lavet... Ville jeg gøre i hvert fald...


vil det sige at koblingen fra 1300 motoren passer over på,,,, og hvis jeg rigtig heldig passer 1914 og den kobling der sidder på lige over i???



Det er en meget simpel ting lige skille det ad og tjekke

West

Reply

You must log in to post.