BuggyBoy skrev:
Du skal jo have samme type kobling - med eller uden centerring.
Men hvis koblingen passer med gearkassen skulle der ikke være umiddelbare problemer. Så er der kun noget el og benzinforsyning der skal laves, men det er jo umiddelbart lige til...
Husk nu at gå motoren igennem, check ventiler, tænding osv osv osv inden du starter den. Gå den normale procedure for opstart af nye motorer igennem hvis det er en motor du ikke selv har lavet... Ville jeg gøre i hvert fald...
Danieltsd skrev:BuggyBoy skrev:
Du skal jo have samme type kobling - med eller uden centerring.
Men hvis koblingen passer med gearkassen skulle der ikke være umiddelbare problemer. Så er der kun noget el og benzinforsyning der skal laves, men det er jo umiddelbart lige til...
Husk nu at gå motoren igennem, check ventiler, tænding osv osv osv inden du starter den. Gå den normale procedure for opstart af nye motorer igennem hvis det er en motor du ikke selv har lavet... Ville jeg gøre i hvert fald...
vil det sige at koblingen fra 1300 motoren passer over på,,,, og hvis jeg rigtig heldig passer 1914 og den kobling der sidder på lige over i???
You must log in to post.