Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Jesper's Crew Cab 1966

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
mums - nice job
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) jesper_arndt Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så er der sket lidt igen......
Næste opgave var at indsætte rumdeleren før bunden skal i.
Jeg har en gammel "cabin devider" liggende, men den er med meget dårlige hjørner.
Derfor skulle der konstrueres nye hjørner for at få den til at virke....Men den nye ejer har ønsket sig en mere åben vogn. Derfor laver vi en slags "walk through"...dvs. vi laver kun "devideren" op til toppen af inderskærmene og med hul i midten, så man kan komme igennem.....:)
Der er lavet mulighed for at vi kan forlænge den helt op, hvis han fortryder eller vil sælge den.

Det var et helvedes arbejde med overdrevet brug af hammer før det var bare nogenlunde...;).. Man skal selvfølgelig huske de to dræn i bunden foran mellemvæggen....Disse forhindrer at vandet står og giver råd i mellemvæg, tværvange og reservehjulsbrønden......
Men endelig færdig, og her er lidt pics af det færdige resultat....
Næste opgave bliver bunden.....


Jesper
DSC00057.jpg
DSC00058.jpg
DSC00003.jpg
DSC00005.jpg
DSC00006.jpg
DSC00007.jpg
DSC00008.jpg
DSC00009.jpg
DSC00010.jpg
DSC00012.jpg
DSC00013.jpg
DSC00014.jpg
DSC00015.jpg
DSC00016.jpg

-------------------------------------------
T265 1960 crewcab, T265 1961 crewcab
T111 1953, T113 1964
(permalink) jesper_arndt Member
Skrev for 16 years siden | | | |
DSC00008.jpg
DSC00009.jpg
DSC00010.jpg
DSC00012.jpg
DSC00013.jpg
DSC00014.jpg
DSC00015.jpg
DSC00016.jpg

-------------------------------------------
T265 1960 crewcab, T265 1961 crewcab
T111 1953, T113 1964
(permalink) Niels_Tolstrup Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Lækkert lækkert arbejde;-)
-------------------------------------------
tlf. 20493419.
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jesper_arndt skrev:
Så blev cap'en epoxyprimet.....20 liter blev brugt...:)


öhh. skal du ikke ha större hjul på bussen??
(permalink) t2Finn Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg har læst din tråd om dit arbejde og det ser godt ud. Du skriver også om Stenvad bussen at du mener at de to andre er i udlandet.I sommer talte jeg med en som var med i Randers som mekaniker for et rally hold og han havde en af Stanvad busserne selv. Han kom hen til mig da jeg holdt i min bus og talte med et andet rally hold. Han skulle bo omk. Hadsten uden for Randers
-------------------------------------------
(Er du fuld så tag bussen hjem)
T1 splitbus 1967 1.6 L
Vw Polo 2013
(permalink) jesper_arndt Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ham der har købt denne her crew cab er selv i rally branchen, og han har netop een af disse Stenvad busser...det lyder som om det er den samme person.....
Som sagt Nikolaj er navnet...

Jesper
-------------------------------------------
T265 1960 crewcab, T265 1961 crewcab
T111 1953, T113 1964
(permalink) jesper_arndt Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Vi regner med at den skal ned over de her 6" trailerhjul.....:) og smalles indtil den bliver til et løbehjul......;) Mangler dog lige at få løst det luft der bliver i skærmene.....
-------------------------------------------
T265 1960 crewcab, T265 1961 crewcab
T111 1953, T113 1964
(permalink) jesper_arndt Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så blev bunden endelig lagt i. Bundstykkerne er købt hos Volkswarenhaus, og har været en blandet kvalitet. Den venstre havde en god pasform, og faconen og hjørnerne var skarpe. Den højre deriomod var en typisk Brazil kvalitet....
Begge bundplader måtte gennemgå en ombygning, da de er forberedt til en bus/panel. Der skulle flyttes en dørstolpe i begge plader, og den ene dør skulle afblændes/ændres. Men i kom de....:)

DSC0000111.jpg
DSC0000111__1_.jpg
DSC0110008__26_.jpg
26042008036.jpg
27042008039.jpg
27042008041.jpg
27042008042.jpg
27042008043.jpg
27042008044.jpg
27042008045.jpg
27042008046.jpg
27042008047.jpg
27042008048.jpg
27042008049.jpg
27042008050.jpg
27042008051.jpg
27042008052.jpg
27042008053.jpg
27042008054.jpg
27042008055.jpg
27042008057.jpg

-------------------------------------------
T265 1960 crewcab, T265 1961 crewcab
T111 1953, T113 1964
(permalink) BRB Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Dine svejsninger ser slet ikke så ringe ud på billederne.....
(permalink) BRB Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Dine svejsninger ser slet ikke så ringe ud på billederne.....

Reply

You must log in to post.