Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
21:48 SoLow: enig..
21:55 Den halvblinde: Jep.....
15:55 type1: Savner lidt tiden, hvor alt skete her inde, og ikke på facebook. Smart nok med facebook, men var mere hyggeligt ;0) Daniel
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Pap porsche speedster VS karmann ghia cabriolet jeres mening

Tags:
No tags yet.

(permalink) Kirk... Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Henriksen skrev:
Det lyder godt. Var lige ved at miste modet...

- Min Ghia incl. restaureringsomkostninger ligger prismæssigt som de omtalte replica speedstere. Men personligt har jeg ikke fortrudt at jeg valgte Ghia´en, selvom den måske ikke har så høj en handelspris..?

For håber da at denne vogntype kan bruges til at "støve" lidt kvindfolk op med...?

super flot ghia du har.....håber min bil bliver ligeså flot en dag om 1000 arbejds timer....den ville jeg også hellere ha end en pap speedster...(selvom jeg er helt liderlig med pap speedster)

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) niels-erik Member
Den ghia er enormt flot og gennemført-Og at prisen på dem er lavere end prisen på en speedster, må da være en fordel for dem som vil købe en.
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Anonym Member
Den ghia er vidunderlig, en ægte klassisker, den er smuk som en kvinde, det er intet andet at sige end det. Tillykke med den !
(permalink) lotus-jonas Member
hendrixxx skrev:
[quote=lotus-jonas]hendrixx.. så lige på "mit projekt nysynet" at du har spartlet din bil med.......hvad siger du??glasfiber??? hmm..troede at du skulle tinspartle sådan noget.
sagde du baja bagtil?? i hvad???...glasfiber????
jeg er forvirret.....
men spöj til side...gläder mig nu til at se dit projekt når den bliver färdig.

lad os få en ting på det rene....jeg sagde ingenting...jeg skrev. Hvis du læser resten af min tråd så ville du også se at jeg har skiftet varmekanaler, rammehovedbund, filetter, inderskærme, front, brandvæg osv osv det er det jeg synes der er sjovt ved at bygge bil. Den har så 2 fiber skærme bagpå men gør det bilen til en fiberbil???? og nej tinspartel går ikke stål/fiber imellem.... det burde du da vide som den store bilbygger. At sætte fiberskræme bagpå og spartle dem ud var det der tog mindst tid og så lad os lige få en ting på det rene.....en baja er ikke en fiberbil trods den har fiberdele på sig...hvis du er så ligeglad med andres mening hvorfor dizzede du så ophaveren af denne tråd? det var jo hans mening. Men den helt stor forskel på speedster er altså: prisen, udseende og kalechen (eller kalechestativet er det vel) og hvad mere????? siden du sviner folk til for ikke at have gennemskuet denne kæmpe forskel så bliver vi da nødt til at høre den.

er det sådan at man køber et samlesæt, samler det og så er man pludselig verdensmester eller hvordan er det i Sverige??

ja så blev jeg lige ophöjet til verdensmester i sverige..tak
jeg er nu heller ikke den store bilbygger. hvis du kigger på nogen af mine spörgsmål i dette forum vil du se det. har lige nu problemer med at få en latterlig kilerem lige....
der blev spurgt om vores mening, og jeg gav min.(den inkluderede så en tilsvining, sådan er det)

jeg vidste nu godt at man ikke kan tinspartle fiber og metal sammen
hvis du overhovedet ikke kan se hvorfor en speedsterkaros koster mere end en buggykaros så er du vist enten blind eller dum...da du ikke går med blindestok kan vi jo udelukke det förste.

nu er vi kommet på ned på et plan hvor vi skal mundhugges om hvorvidt du har sagt noget eller skrevet det...sorry men der står jeg af. jeg er hemed ude af vores lille inbyrdes diskution, og der er lagt op til at du kan få det sidste ord.

(permalink) hendrixxx Member
nej jeg kan ikke se den store forskel....der er måske bruge lidt mere fiber til speedsteren, men det er stadig en fiber karosse og en vw bund uanset hvordan du vender og drejer det. Der er umiddelbart gået et klart lys op for mig....... jeg tror ikke det er mig der er dum og ikke kan se den kæmpe forskel (som endnu ikke er beskrevet).....jeg tror sgu det er dig der ser mere i en fiberform end en anden- og hey....mod dumhed kæmper selv guderne forgæves, så fortsæt du endelig videre i din forherligelse af dig selv og fiberbadekarret.
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Thomas - Memorians.dk Member
hendrixxx og jonas....... stop nu, det er for pinligt!

En ting er at ophavsmanden til denne tråd måske netop var ude efter den slags diskussion, en anden er at i to går sådan i flæsket på hinanden.

Det hører ingensteder henne og det overrasker mig gang på gang at i tror et mundhuggeri i den kategori kan vindes.Det er og bliver et personligt spørgsmål om man kan lide det ene eller det andet, end of story!!

Og til trådens ophavsmand: Jeg tror du har fået svar på dit spørgsmål???
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
(permalink) lotus-jonas Member
[quote=Thomas-Gearheads]hendrixxx og jonas....... stop nu, det er for pinligt!

En ting er at ophavsmanden til denne tråd måske netop var ude efter den slags diskussion, en anden er at i to går sådan i flæsket på hinanden.

Det hører ingensteder henne og det overrasker mig gang på gang at i tror et mundhuggeri i den kategori kan vindes.Det er og bliver et personligt spørgsmål om man kan lide det ene eller det andet, end of story!!

det er nok det klogeste der er sagt i hendrixxx vs lotus-jonas sagen.
(permalink) Mette Administrator
Retrobug skrev:

Men der er mange fyre der syntes den er fed... :-)

Spøg til side... Alle åbne biler er per definition sexede, og faktisk konstruerede til at score damer med.. så der skulle ikke være nogle problemer dér Henriksen. Mette herinde fra blev faktisk scoret i en Ghia, så vidt jeg er orienteret... oven i købet en coupé, så de fungerer skam helt fint...

M.

~Mette
(permalink) Retrobug Member
Mette skrev:
Retrobug skrev:

Spøg til side... Alle åbne biler er per definition sexede, og faktisk konstruerede til at score damer med.. så der skulle ikke være nogle problemer dér Henriksen. Mette herinde fra blev faktisk scoret i en Ghia, så vidt jeg er orienteret... oven i købet en coupé, så de fungerer skam helt fint...

M.

I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) Anonym Member
[quote=Thomas-Gearheads]hendrixxx og jonas....... stop nu, det er for pinligt!

præcis thomas.....essensen i det her er at Jonas er stor i slaget og sviner folk til. Hvad skete der med den ordentlige tone??? jonas har jo et tydeligt socialt problem når han ikke kan undlade og svine folk til, så derfor blev jeg lidt tricket da han jo så tydeligvis ikke selv kunne argumentere for hvorfor han synes at ophaver til tråden var en komplet idiot når han ikke kunne se forskellen på en buggy og speedster....i min verden er det nu uanset hvordan man drejer den en fiberbil baseret på en vw bund en fiberbil baseret på en vw-bund og derfor må jeg jo også tydeligvis være en mammas boy, idiot og klaphat og den slags kan jeg skam ikke lade gå ubemærket forbi
Hehe! Man behøver slet ikke de biler.....
hendrixxx - I mine øjne er hverken jonas eller du på "rette" spor her!

I lægger begge ud med at tale dårligt om enten biler eller personer her på vwnettet.

Ja, jonas begynder men hav dog lidt stil og lad være med at samle bolden op fortsæt.
(permalink) hendrixxx Member
jo de er da gode til folk der ikke kan svejse
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Henriksen Member
Retrobug skrev:
Mette skrev:
Retrobug skrev:

M.

Reply

You must log in to post.