hendrixxx skrev:
[quote=lotus-jonas]hendrixx.. så lige på "mit projekt nysynet" at du har spartlet din bil med.......hvad siger du??glasfiber??? hmm..troede at du skulle tinspartle sådan noget.
sagde du baja bagtil?? i hvad???...glasfiber????
jeg er forvirret.....
men spöj til side...gläder mig nu til at se dit projekt når den bliver färdig.
lad os få en ting på det rene....jeg sagde ingenting...jeg skrev. Hvis du læser resten af min tråd så ville du også se at jeg har skiftet varmekanaler, rammehovedbund, filetter, inderskærme, front, brandvæg osv osv det er det jeg synes der er sjovt ved at bygge bil. Den har så 2 fiber skærme bagpå men gør det bilen til en fiberbil???? og nej tinspartel går ikke stål/fiber imellem.... det burde du da vide som den store bilbygger. At sætte fiberskræme bagpå og spartle dem ud var det der tog mindst tid og så lad os lige få en ting på det rene.....en baja er ikke en fiberbil trods den har fiberdele på sig...hvis du er så ligeglad med andres mening hvorfor dizzede du så ophaveren af denne tråd? det var jo hans mening. Men den helt stor forskel på speedster er altså: prisen, udseende og kalechen (eller kalechestativet er det vel) og hvad mere????? siden du sviner folk til for ikke at have gennemskuet denne kæmpe forskel så bliver vi da nødt til at høre den.
er det sådan at man køber et samlesæt, samler det og så er man pludselig verdensmester eller hvordan er det i Sverige??
ja så blev jeg lige ophöjet til verdensmester i sverige..tak
jeg er nu heller ikke den store bilbygger. hvis du kigger på nogen af mine spörgsmål i dette forum vil du se det. har lige nu problemer med at få en latterlig kilerem lige....
der blev spurgt om vores mening, og jeg gav min.(den inkluderede så en tilsvining, sådan er det)
jeg vidste nu godt at man ikke kan tinspartle fiber og metal sammen
hvis du overhovedet ikke kan se hvorfor en speedsterkaros koster mere end en buggykaros så er du vist enten blind eller dum...da du ikke går med blindestok kan vi jo udelukke det förste.
nu er vi kommet på ned på et plan hvor vi skal mundhugges om hvorvidt du har sagt noget eller skrevet det...sorry men der står jeg af. jeg er hemed ude af vores lille inbyrdes diskution, og der er lagt op til at du kan få det sidste ord.