Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Ak, ak, ak - så er der motorproblemos igen.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Scharling Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Nåleventilen. Det var det ord jeg ikke kunne komme på i går.....Tak Hendrixxx.
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
der går ikke en slange fra tanken og ned til benzinrøret. Jeg har set på et par bobler at det var lavet på den måde , der kan forekomme knæk på disse slanger , dvs. en uregelmæssig benzintilførsel og derved udløse de symptomer du har. Det er da et bud ...
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
TheRealHolger skrev:
Så fik jeg ellers renset tanken og blæst brændstoftilførslen fra tank til pumpe igennem med trykluft.

Tank og diverse monteret igen.

Prøvetur.

ca. 5 senere: motorstop.

Det virker somom at der ikke kommer brændstof, så nu er jeg igang med at skifte pakninger, m.m. i karburatoren.

Nogen der har andre ideer til hvad der kan være galt.

Det var ca. samme tidsrum den kørte inden motorstop før jeg rensede tank og tilførsel.


PS: vedr vacumslangen. Min er lidt lang synes jeg (altså vacumslangen ml. fordeler og karburator). Kan jeg afkorte den after for godt befindende?

På forhånd tak.

Holger




Reply

You must log in to post.