Så må jeg hellere forklarer mig....
Gik ud af skolen midt i 10ende klasse og fik lærerplads som Gravør
Efter 4 års uddannelse tog jeg en udviet CNC uddannelse på Teknologisk det vil sige jeg kunne efter dette graver i hånden (sådan da) og pantografere (manuel gravering) fræsning og alt inden for CNC styrring og programmering til fræse maskiner og laser maskiner.
Fik job som CNC gravør og var på Frederiksberg i 10 år (de sidste 4 år uden løn forhøjelse !)
Skiftede så til Maskinarbejder på Man B&W - kanon sted og super gode forhold og sindsyg gode kollegaer men arbejdstiderne slog mig ihjel...(duer ikke til 3 holds skift)
Hoppede så til Gladsaxe som CNC gravør hvorefter firmaet flyttede til Amager var der i 5 år (uden lønforhøjelse)
Var så træt af at arbejde og arbejde og tjene (for lidt) :-) og da alle altid har sagt til mig jeg skulle være designer eller indrette boliger og butikker startede min bror og jeg et firma der laver alt lige fra indretning af butikker, restauranter, diner´s, hjemmebiografer, køkkener, møbler, badeværelser og stuer mm. i stil med det man ser på MTV programmet Cribs eller hva nu kunden har tænkt sig !
Filosofien er man kan få noget imponerende ud af alting hvis man bare har lidt fantasi og viljen til det skal lykkedes (se bare hav der kom ud af min gamle bobbel )- et par gode hænder og nogle gode kontakter er selfølgelig et must ! Ud fra det og MTV generationens programmer Pimp My Ride og Cribs hedder vi nu Pimp My Crib -
http://www.pimpmycrib.dk
Vores firma importere og sælges bla også hjemmebio udstyr og dekoration.