så må jeg vist se at bidrage lidt til denne tråd også...
her på vwnettet går jeg under leo-pol og er 31år,og har skuret vwde sidste 8-10 år, men i det daglige bliver jeg kaldt "docteren"
oprendeligt udlært som gartner fra 10 år siden..men da lønningerne var lave begyndte jeg i autobrancen som ufaglært....
hvor jeg for tiden driver den af hos superdæk i roskilde som montør/mekaniker og har gjort det de sidste 5-6 år.
fra 3år siden pakkede fruen og jeg alt sammen og flyttede fra køge, til et mindre nedlagt landbrug, 20.000m2 på stevns "rødvig" som stort set alt fritid går med at renover på...
hverdag`s balje... chevy silverdo V8 4x4 og autotrailer.... og en lille corolla til fruen.....
svaghed over for alt der har en motor.... ses tydeligt på maskinsamlingen i laden.
bla. truck.minigraver.motorbør"minidumper".bobcat.ferguson....osv....
af legetøj.... 2x buggy`s , lambo kit der ikke er bygget helt færdig .. bmw til baneræs.... gocart.. 3stk fjernstyret nitro biler... osv....
dyr på gården....1X schæfer/rotviler på 2½år, 2X bjerg geder, 2X katte, 4X høns... og så er der lige grisen Taunus som vi var så "heldige" at få i hosewarming`s gave... men den lystre da når man kalder tråsalt..
Men den resterne fritid går med at lave og spille rockmusik af den fede slags, i bandet "BLACK INK OUT" hvor jeg er bassist og tæver løs på mit kæmpe Ampeg anlæg.
Drengene og jeg brugte sidste forår i studio og har lige har fået vores sidste nye cd på banen "CLOSE TO A SYMPHONY" og håber på at der skulle komme hul igennem til omverden og forhåbentligt kunne leve at musikken en skønne dag...
lyt gerne....
http://www.blackinkout.dk/Musik.html køb gerne som mange andre her inde fra har gjort
så det er begrænset hvad jeg når at skrue vw for tiden..... men det ligger stadig i blodet
et par pic ...... det er mig yderst til højre..... mvh leo-pol "lennart"