[quote=Thomas-Gearheads]Så tager vi da med (hvis det er ok altså)
I har vist godt af at få fyldt indkørslen med lidt Detroit metal ;-)
Thomas og Mette I er selvfølgelig også altid velkommen, både med og uden brormand.
Vi finder en dag i løbet af foråret, flinke gæster, et par ton Detroit jern og lyden af V8 kan man jo ikke sige nej til.
John I think/hope I can repair my own beam.
But if you do find one, it must be pre `63, as there is some changes, that probably means I can`t fit my own torsionarms in a newer beam.
I do have a NOS `65 beam, but thats obviously same problem.
As I wrote you some time ago, I`m still interested in a frontclip, or just the noseskin, preferably from a bus with bullet indicators, and also a right rear corner, from beltline down.
Then I just need to buy a bus, to get it all to Denmark :)
[quote=Jønke]Hold da op nu gir du den gas!!!
Det ser sgu fint ud der...
/Jønke
Du har jo vist at man kan lave en bus rustfri på 10 dage, jeg prøver så bare at gøre det indenfor 2 år.....
Ville egentlig gerne arbejde lidt hurtigere, men da jeg laver det i min garage midt i et parcelhuskvarter, må jeg også tage lidt hensyn til mine flinke naboer.
Husk at sige til angående de gummilister, hvis du kommer til at mangle.
I har vist godt af at få fyldt indkørslen med lidt Detroit metal ;-)
Thomas og Mette I er selvfølgelig også altid velkommen, både med og uden brormand.
Vi finder en dag i løbet af foråret, flinke gæster, et par ton Detroit jern og lyden af V8 kan man jo ikke sige nej til.
theovalguy skrev:
need another beam?? maybe maybe i can arrange that ...maybe..
John I think/hope I can repair my own beam.
But if you do find one, it must be pre `63, as there is some changes, that probably means I can`t fit my own torsionarms in a newer beam.
I do have a NOS `65 beam, but thats obviously same problem.
As I wrote you some time ago, I`m still interested in a frontclip, or just the noseskin, preferably from a bus with bullet indicators, and also a right rear corner, from beltline down.
Then I just need to buy a bus, to get it all to Denmark :)
[quote=Jønke]Hold da op nu gir du den gas!!!
Det ser sgu fint ud der...
/Jønke
Du har jo vist at man kan lave en bus rustfri på 10 dage, jeg prøver så bare at gøre det indenfor 2 år.....
Ville egentlig gerne arbejde lidt hurtigere, men da jeg laver det i min garage midt i et parcelhuskvarter, må jeg også tage lidt hensyn til mine flinke naboer.
Husk at sige til angående de gummilister, hvis du kommer til at mangle.