ser dælme prof ud....
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
BACK ON WHEELS :)
Når der stadig er masser af rustarbejde tilbage, virker det måske ikke som det helt store, at den atter står på alle 4 hjul, men for mig er det noget af en milepæl, da udskiftningen af hovedvangerne var min største bekymring ved dette projekt.
Samtidig havde jeg besluttet at denne del skulle være overstået inden næste vinter startede, og det delmål er nu nået.
Jeg har tidligere været lidt bekymret for de 2 rusthuller, der var i forbroen, et i hvert tårn.
Jeg forventede nemlig at der ville komme vand ind af hullerne, som så ville ligge nederst i forbroen, og derved danne rust der, men resten af forbroen er i super stand, så de 2 huller er nu lukket med 2mm plade.
Så kan den rep. ikke ses, og forbroen er lige så stærk som før.
Så er der kommet lidt grøn primer, på det nye plade.
Og den anden side.
Så kan forbroen skrues på endnu engang, her er min ene hjælper igang.
I den anden side er den lille hjælper også igang.
Et par år til, så skal jeg bare sidde i en stol og dirigerer :)
Så er den tilbage på 4 hjul, for første gang i et par måneder.
Så er den klar til at blive rullet ud af garagen, så der kan blive fortaget en grundig oprydning og rengøring, inden næste vinters pladearbejde.
AircooledBoxer skrev:
Bilen er klodset solidt op, lidt overkill med en jernbaneskinne, men man må tage hvad man har.
SorenJ skrev:
super cool
Hvad skal de ske med de sidefjælde? - dem kunne jeg got bruge, så skal du af med dem så sig til.
Clausenvw skrev:
Så er man sgu godt nok seriøs, når man går så meget op i org. stumper..
AircooledBoxer skrev:SorenJ skrev:
super cool
Hvad skal de ske med de sidefjælde? - dem kunne jeg got bruge, så skal du af med dem så sig til.
Dårlig stand betyder vel bare billig ;)
Kan vi ikke lige ringes ved om dem?
SorenJ skrev:
Dårlig stand betyder vel bare billig ;)
BKA skrev:
Tillykke med fronten så lykkedes det og du kan selv bestemme hvor den skal skæres kan jeg se :-)