excubitor skrev:
håber en newbee herinde må blande sig.. forstår ikk denne diskution.. hvorfor f kan man ikk bare lade dem der vil have "blikspande" købe og sælge bobler og lade dem der vil have "plastbaljer" købe og sælge buggyer... og til de priser de nu har købere til.. i stedet for at mundhugges om det.... så til vuk: syntes du og tror du at din buggy er 50kg værd så sæt den tilsalg for det og er der ingen køber til den pris må du enten vente til køberen er der, eller sætte prisen ned, eller beholde din "plastbalje";o) nu har jeg selv en gammel opel manta a.. og har haft den i snart to år og jeg har ikk set en tilsalg på dk plader som er i 99pct orginal stand.. kun svejsede biler og malede eller med dårlig lak.. den må jeg jo bare sætte en pris på hvis jeg ville sælge den og er der nogle der vil gi det for den jeg beslutter er det jo fedt for mig og køber og er der ikk må prisen ned hvis jeg vil sælge... men vuk.. fedt den ind i olie i bunden og behold den.... den er fed... og om 10 år er den sikkert mere værd
du har ret....man må sælge og købe som man vil. Det er bestemt ikke det diskussionen handler om. Det handler om hvorfor en buggy koster så meget mere end en alm. type 1. Folk må også gerne sætte prisen til det de vil, jeg skal jo ikke købe uanset. Jeg var bare interesseret i at høre hvad forskellen og bevægegrundene var for den store prisforskel.....de ter der vel ikke noget ivejen med. Det er faktisk denne type debatter der er for langt imellem på vwnettet. Det er sgu for meget "fælge købes" og "el-problemer". Vi skal sgu have nogle debatter om hvordan vw-scenen ser ud og hvorfor- At vi nok aldrig bliver enige er en anden sag, men der er da flere i denne tråd der har brugt lidt tid foran skærmen for at ytre deres meninger og holdninger.
Ja jeg kan finde en vw som kan synes til under 12.500kr. Det har jeg gjort nogle gange så er du frisk på at betale skal jeg hurtigt finde dig en
Kære Niels E...... køber du f.eks afviservinger fra CSP er pasformen og udseende 100% som de originale. Virkelig kram og kvalitet og lur mig om de ikke er lavet efter de samme tegninger og forme som de originale- det bliver dog aldrig originale selvom de opfylder alle kravene hvad angår kvalitet og udseende.
At man kan lave noget der ligner det rigtige, gør det ikke til det rigtige. Hvis K&B laver en lindnerkarosse er det stadig en repro....uanset om du kan lide det eller ej. Det er muligt det holder i buggyverdenen med den ville fanme ikke holde i stålverdenen hvis du prøvede at sælge noget repro selvom det er lavet på de samme forme, ideer og tegninger.....og det er sgu uanset om det er bedre det du kan levere.
Mange af de vw-dele der kommer fra brasilien er da lavet af vw på de samme forme osv som dengang, men tror du at det kan få betegnelsen NOS???? nope nok ikke, for repro er repro uanset hvor flot og godt det er.