Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  FynBoer (beboere og godtfolk)

Tags:
No tags yet.

(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
nej det var lidt deprimerende, for kan da se her at alle andre steder kan de sagtens, ellers må vi danne en hård kerne her fra fyn om ikke andet, 2 er bedre end ingen mener jeg :)
Ellers må vi efterlyse andre gamle og veteraner om de vil kigge forbi, det kunne da være sjovt nok :)

@ Perlund
I kommer da bare, eller meld jer til på søndag, jeg gør, jeg kan nemlig godt fandt jeg ud af nu, min sejlads er skubbet et døgn, fedest :)
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 16 years siden | | | |
...jeg var faktisk dernede forbi 2 gange i dag mellem kl. 19 og 20. Men der var ingen, men jeg var heller ikke selv kørende i vw, men jeg kigger da nok forbi søndag kunne jeg tænke mig!

Mvh. Kåre
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kl 1900 søndag for dem der gider/kan, jeg aner ikke om jeg kan endnu, men der må være andre fra fyn der kan kigge forbi? Hallo nogen? :)
(permalink) Perlund Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hey tror ikk at vi når derud i morgen prøver li at finde ud af noget min buggy er ikk helt klar endnu bøvler noget med et nyt ledningsnet har heldigvis fundet en "elsmed" der har noget mere styrpå det end mig... hehe
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg kan nå det hvis det bliver omkring kl 18 der er nogen der snøvler sig denred, ellers må jeg sige fra. Men det lader ikke til her i tråden at andre gider (Undtagen allan, men der mangler en smule endnu :) ) Eller kan. Næste søndag så? :)
(permalink) christian vw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hey er der nogle som kommer ud til søen idag ? så vil jeg lige støve cab af :-)
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg vil da gerne kigge derned forbi, men kan først fra kl. 19. Men jeg gider altså kun starte bussen hvis der er flere end 2 der kommer...

Mvh. Kåre
(permalink) stuntholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg kommer i aften... dog ikke i VW... men stadig i en let genkendelig bil, Corolla fra ´80
(permalink) stuntholm Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Skal vi sige kl 19?
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 16 years siden | | | |
stuntholm skrev:
Skal vi sige kl 19?


Ja, skal vi ikke sige det! Håber da "Marhhp" kan der også. Han har jo været en af de mest ivrige for at få folk derned...

Jeg prøver også at få et par flere med - opfordre andre til det samme!

Mvh. Kåre
(permalink) Slettet Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Marhhp skrev:
jeg kan nå det hvis det bliver omkring kl 18 eller Næste søndag så? :)


Jeg kan kunderomkring da jeg er tvunget til at tage på arb, og det er ikke jævne arb. tider som så mange andre, men derfor ville jeg da arb. for at lokke alle andre derned selvom jeg idag er tvunget til at sige nej bliver det efter 1900, jeg er ganske presset på tiden idag desværre.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg kommer nok også lige og spiser en IS
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så er der én time til klokken er 19. Håber da der kommer et par stykker...

Mvh. Kåre
(permalink) Heide Member
Skrev for 16 years siden | | | |
det blev da til et par cab, en bobbel et par busser idag :_)
(permalink) Lyngbye Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Og én Renault Kangoo. :)
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg ville sku gerne have været forbi... men var helt useriøst blevet sendt i haven!!! Ville sku ellers gerne have set Lyngbye´s Kangoo ;)

Kåre: sorry jeg ikke fik svarede på sms'en.... men som svar, så har jeg faktisk ingen kørende vw for tiden... men det kommer!!!

godt at høre at en søndag med sol kan trække lidt frem af gemmerne!

Mads
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) christian vw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Rigtig hyggelig tur, så lige der havde været vw klub fyn møde, så nok derfor ikke så mange biler mødte op.

Skulle ikke ha givet dig bag hjul hjem Daniel, det kunne min motor ikke helt klare,
nå så må se hvad det nu kan være, skal bare laves hurtigst muligt :)
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 16 years siden | | | |
mSTIGAARD skrev:
Jeg ville sku gerne have været forbi... men var helt useriøst blevet sendt i haven!!! Ville sku ellers gerne have set Lyngbye´s Kangoo ;)

Kåre: sorry jeg ikke fik svarede på sms'en.... men som svar, så har jeg faktisk ingen kørende vw for tiden... men det kommer!!!

godt at høre at en søndag med sol kan trække lidt frem af gemmerne!

Mads


Ok Mads...! Hvis det så var fordi du skruede vw, så var det da i hvert fald en god undskyldning, men havearbejde ved jeg ikke helt om holder, hehe!

Til jer andre: Beklager at jeg måtte forlade jer i utide, men jeg havde faktisk slet ikke tid, og var tynget af dårlig samvittighed lige fra jeg startede ud hjemme fra...

Busser?? Hvem kom mere end mig...?

Mvh. Kåre
(permalink) Heide Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=christian vw]Rigtig hyggelig tur, så lige der havde været vw klub fyn møde, så nok derfor ikke så mange biler mødte op.

Skulle ikke ha givet dig bag hjul hjem Daniel, det kunne min motor ikke helt klare,
nå så må se hvad det nu kan være, skal bare laves hurtigst muligt :)

fandt du fejlen??? jeg tror næsten bestemt dine paltiner og kondensator lige skal skiftes :-), nej ikke sjovt at blive (overhalet) af en 1200 :-O hehe
(permalink) christian vw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tror desvære ikke det er det, den har brugt ½ liter olie på den korte tur og den starter jo skide godt, er nok slidt op :(
(permalink) Heide Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=christian vw]Tror desvære ikke det er det, den har brugt ½ liter olie på den korte tur og den starter jo skide godt, er nok slidt op :(

okay, trist men den gik sku ellers fint 1 gang vi stoppede i tomgang?

men få da hellére tjekket den igennem, af med toppene se om der gået noget, eller byg en 1600 på den i steddet :-), ellers må du have en rigtig 1200 maskine ;-)
(permalink) zorroe Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=Kong Box]

Busser?? Hvem kom mere end mig...?

Mvh. Kåre

Jeg var der i min '78 baywindow, ikke noget vildt, men den skal nok blive fin med tiden når engang den bliver smidt til jorden...
IMG_4886.jpg

(permalink) Løhndorf Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nogen der kigger forbi i dag?

Mvwh/Søren
-------------------------------------------
1972 crossover bay camper
http://www.vwclubfyn.dk
http://vwnettet.dk/topic/160817/page/6
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg kommer omkring kl.19
(permalink) Rasmus Harboe Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Er der dog ikke nogle af alle jer fynboer der skal med til bugrun´s 25års jubilæum?? :O)

http://vwnettet.dk/forum/topic/399298
http://www.bugrun.com/

Mvh. Rasmus

Reply »

You must log in to post.