hvem prøvekøre og køber en vogn med topfart max. 80 km/t ???
surt må jeg sige det er de da, det er bare underligt at der er byttet på to kabler,
som uden forstående og uden at kenden nogen af jer personligt vil jeg gerne tilføjt følgende kommentar:
når du siger det så er det jo nok rigtigt at der var byttet på to tændrørs kabler, men man kan vel tænke sig at man har forsøgt at bytte på tændrørs kablerne for at få den til at køre, når den brød sammen, og at den evt har stået for magert i blandingen hvilket har forsaget hullet i stemplet, og hvis det er cylinder 3 der er smuttet så er det fordi at det er det stempel på en folkevogns motor som er varmest i drift og dermed først brænder huld i pga en alt for mager blanding. prøv at bytte på cylinder 3 og 1 på den nye motor og start motoren, hvis i mener at den kørte på samme måde ved afhentningen så er det nok rigtigt at de var byttet ved handlen, hvis ikke så overvej om at de evt kan være blevet byttet på motorvejen eller et andet sted i et forsøg på at få motoren til at køre.
prøvede lige for sjov at bytte om på 2 kabler på min 1500 (og den er nyrenoveret så den er ikke sløv).....Den kunne dårligt slæbe sig ned af vejen. 80km/t lyder fanme underligt....på 3 cylindre måske, men ikke på 2 alene.
Lyder som en rigtig morsom historie....lugter fælt af plat og gardiner
Som jeg tidligere skrev-En vw motor kan ikke køre på 2 cylindre!!! Muligvis kan den hakke sig hen af gaden, men den vil gå istå hvis den ikke får masser af pedal konstant-Og jeg nægter at tro at den var sådan da den blev solgt.
Og jeg holder med Hendrixx i denne historie!
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
hvis den motor kunne køre 80km/t på 2 cylindre og køre fra kbh til korsør broen, så vil jeg MEGET gerne købe den, for den må der fanme være krummer i når den kører på alle 4