Jeg arbejder lidt med at få passet en nyere fuldsyncroniseret gearkasse i min oval.
Typisk vil man skifte nosecone og hockeystav for at det skal passe, men man bliver også nød til at modificerer karossen over for at få plads.
Alternativt har jeg tænkt på denne løsning:
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ACC%2DC10%2D4749
Hvorved man montere næsen på gearkassen lavere og dermed ændrer på vinklingen af denne. Eneste ulempe ved denne løsning skulle være at udstødningen kan komme i kontakt med karossen.
Er der nogen der har haft succes med denne metode?
Og skulle der evt være nogen der har mål på et hjemmelavet beslag, så man kan springe forsendelsesventetiden over?
Alt indput er velkommen.
Typisk vil man skifte nosecone og hockeystav for at det skal passe, men man bliver også nød til at modificerer karossen over for at få plads.
Alternativt har jeg tænkt på denne løsning:
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ACC%2DC10%2D4749
Hvorved man montere næsen på gearkassen lavere og dermed ændrer på vinklingen af denne. Eneste ulempe ved denne løsning skulle være at udstødningen kan komme i kontakt med karossen.
Er der nogen der har haft succes med denne metode?
Og skulle der evt være nogen der har mål på et hjemmelavet beslag, så man kan springe forsendelsesventetiden over?
Alt indput er velkommen.
-------------------------------------------
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs