Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  hvad koster det ca

Tags:
No tags yet.

(permalink) Heide Member
Skrev for 16 years siden | | | |
at bygge en komplet 1600 motor med enkelt kaburator helt fra bunden, hvis man køber en ny blok cylindre simpelt hen alt.... nogen der kan svare på det'+

så hver en enkelt lille dims kommer med
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
ca 15000 kr med afbalanceret krumtap, plejl stænger og svinghjul , nye topstykker ,ny blok mm

men så er stumperne også af en acceptabel kvalitet ;0)
motorblik og lign er dog genbrug - men det er også tit bedre end nyt uorg
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Man skal nok købe ny blok, cyl./stempler og topstykker og så tilstræbe at bruge resten fra den gamle tysker.
Evt. skifte krydspinsbøsninger.
Det vil være skørt at købe en ny støbejernskrumtap og så smide en tysk stålkrumtap ud.
Der vil være masser af andre småting man med fordel kan bruge fra den gamle motor.
Strømfordelerdrev mm.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tak

Reply

You must log in to post.