ja ja de kommer på bussen når jeg har fået kørt raceren ind..
tlf 22971295
ja ja de kommer på bussen når jeg har fået kørt raceren ind..
så fik jeg den startet op.. lige så fedt som sidste gang.. så nu står den på justering af tænding og karburatore.. så mon ikke snart jeg kan rulle en tur i den.. ;o) så er en glad mand i dag
http://www.youtube.com/watch?v=fVoi1oWV54Y
så er der video af opstarten..
Tillykke med det!
Der er ikke noget som en vellykket opstart efter lang tids skruen.
ja det er super fedt.. har fået stilt tændingen og justeret karburatorenen ind så godt som jeg kan.. den får lidt for meget at leve af men hellere det end det modsatte.. har været ude og køre en tur i den og den er meget agrasiv på speederen.. den smutter lige op på 8000 omdr og så æder bare næste gear.. det er bare så fed en fornemmelse..
"den smutter lige op på 8000 omdr og så æder bare næste gear.. det er bare så fed en fornemmelse.."
Lad nu for guds skyld det svinghjul blive på denne gang så vi kan få et race
16 maj Thisted deal ??
Så tager jeg gerne turen fra Aalborg for en kigger - det er helt sikkert!!!
deal john.. :)
hvad køre du med af dyser nu.
deal john.. :)
Super vinderen ejer håne retten til næste løb :-)
hvad køre du med af dyser nu.
Æh nu kører jeg jo ikke med knallert karburator på lille put motor :-)
Men kan du bruge det til noget så 145 luft 215 hoved
(61mm terminator med 52mm venturier)
Thomas vi kan vel skiftes til at tage pynten af ham Bang ha ha
ja ja jeg kan tage det.. okay mener mine venturier er 53mm og så 200 luft og 220 hoved. tomgang er 80.. så den får vist nok benz nu.. men håber snart den kan komme på rulle.
Bang: 200 luft lyder af meget! pas nu på med at lade den ringe alt for mange omdr. med så stor en luftdyse i (selvfølgelig bare et gæt, luftdysestørrelse afhænger jo også meget af hvad for blandingsrør du kører med)
Stor luftdydse = mager blanding ved høje omdr.
Men på rullen med den, og lad os se hvad kræfter den pumper ud! ;-)
ja det syntes jeg også lyder af meget men de har kørt på en 88x96 motor der gav 342 hk så de er dyset efter den. snakkede med roger om det og han mente ikke det var helt ved siden af.. men ja det bliver spændende at se hvad den gir.
Ja det bliver sgu meget spændende at se hvad den gir.
Jeg gætter på 257,8hk ;-)
nu må vi se.. hvad den gir er ikke så vigtigt bare lortet holder og gir nogle gode tider. men ja vi er nok omkring de 260..
Den får da også nok i tomgang jeg har kørt med lidt forskellig 60-70
249,5hk gætter jeg på
Tror også at Rasmus bliver klar til Thisted så der bliver da lidt vw for en gangs skyld
ja det bliver sku kanon..
Ja det skal nok blive sjovt hvis der kommer lidt flere vw på banen
( Esben fra rander ham bliver måske også klar med sin RSK racer det ville være cool )
Hilsen Thomas
Just 4 Fun Racing
så er der tid på rullefelt.. dejligt.
Hvem skal rulle? en svensker eller bliver i det lokale med et rullefelt til lastbiler?
Hilsen
Haldex201
Ps. Husk et par stropper og et anker så den bliver i rullerne.
hej tom det bliver hos laulund da jeg gerne lige vil se om det jeg har gådt og forjusteret virker.. så må jp se på den hvis jeg kommer på meca og leger en sommeraften..
så blev der lavet lidt igen.. har fået styr på min tænding og dyset den lidt ned så nu går den faktisk ret godt. så har jeg fået sat vinge på so jeg kan styre den ved høj fart.. ;O) er ved at lave en udstødning til den da den stinger larmer helt sindsyg.
Hr bang mfl.
Vi savner lidt data!
Mvh
Haldex201
det kommer i morgen.. skal på rullefelt kl 8 i morgen og se hvordan vi kan få den til at gå.. :o)
Resultat ??