Hej
Det er ikke en selvblander desvære
Her er hvad jeg har fundet ud af indtil videre
Jeg har nu lavet nogle forskellige målinger på de 3 tændspoler (coil) samt en comprations test
Cylinder 1. ligger på 120. Psi = 850 Kpa
Cylinder 2. ligger på 120. Psi = 850 Kpa
Cylinder 3. ligger på 120. Psi = 850 Kpa
Cylinder 1. Orange til stel ligger på 0.44 Ohm
Cylinder 2. Red til stel ligger på 0.43 Ohm
Cylinder 3. Orange til stel ligger på 0.45 Ohm
Cylinder 1. Tændrørsledning til stel ligger på 1,041 KOhm
Cylinder 2. Tændrørsledning til stel ligger på 1,028 KOhm
Cylinder 3. Tændrørsledning til stel ligger på 1,018 KOhm
Er det muligt at måle på de 2 moduler der sider til tænding af gnist til coil.
Kan stator have nogle indflydelse på det der sker?
Kort fortalt den slår en ordentlig skid når jeg starter den og den puster og prutter når jeg prøver at gasse op og så dør den.
Fejlen kom efter en sejllads på 10 minutter med fuld fart hvorpå den gik ned i omd, efter fuldt af et par små prutter.
Benzin får den= Benzin pumpe er ok.
Svømmerne virker også De 3 caps der sider ersom nye alt glider og skinder som det skal.
På forhånd tak for hjælpen
Kilgod
Motorik_Mogens skrev:
Hvis det er en 2-takt med selvblanding - dvs separat olietank, kan det være fordi oliestanden i beholderen er for lav.
Hvis det er tilfældet skal der bare mere olie på :-)
Hvis olieniveauet kommer under grænsen (eller motoren bliver for varm) træder en elektronisk omdrejningsbegrænsning i funktion.