Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  classicvwparts.dk????

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gustavsen Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Har købt hos Thomas flere gange, og jo, ind imellem smutter der ting for ham, og jeg tror det er en konsekvens af, at mange ringer rundt og spørger på ting inden de ender med og købe... Vi danskere har jo desværre for vane, nogle af os :-), at ville opnå laveste pris, og bedste kvalitet... Det er der jo heller ikke nogle forkert i... Men tiden der bruges på betjening, som ikke leder til handling/salg, tror jeg tager meget af hans tid... Dette står for min egen regning, da jeg ikke har hørt det fra Thomas selv...

Jeg synes altid han har tid når man får fat på ham, og er meget hjælpsom, især for os der ikke er garvet i dette felt...

Bedre end nyt, billigere end gratis, fuld garanti og levering i morgen (FINDES IKKE)
-------------------------------------------


aircooled.cg(@)gmail.com
(permalink) Hye Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg har købt næsten alle mine dele hos Thomas, og for det meste selv hentet det.

Og hvis han ikke tager telefonen, så er det nok fordi han snakker med en kunde som selv henter sine vare.

Når jeg henter dele, snakker man da lige lidt med ham, og så lader han telefonen ringe.

Jeg vil også fortsat købe mine dele ved ham.

Hye
-------------------------------------------
73´ 1303 Cab
73´ buggy
58´ Type 1
(permalink) vw 1303 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg har også handlet med ham nogle gange og der har ikke været nogle problemer. Har bare mailet og fået svar ret hurtigt. Delene er kommet til aftalt tid.

Men min erfaring efter 14 år i reservedelsbranchen er at det kan være p.... svært at få en korrekt dato oplyst fra levenrandører i udlandet, især på dele der er i restordre, der kan de sagents finde på at komme med ny dato på ny dato. Og lige meget hvor meget man som indkøber råber og skriger går det ikke hurtigere end det passer leverandørerne i udlandet.

Så selv om Thomas (og de andre) gerne vil levere hurtigt og præcist, tror jeg de tit er underlagt deres leverandøres magt.

Mvh. Lars
-------------------------------------------
http://www.vwclubfyn.dk
73 VW 1303, 74 VW M181. 75 VW t2. 68 Admiral A
(permalink) Haardberg Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg har mailet med ham et par gange og har fundet ud af at man skal bruge den rigtige mailadresse. Når man modtager en mail fra ham er det tit den adresse der hedder thomas@classic.... Så det er bedst at bruge firma adressen classicvwparts@classic..... måske det er her der er sket noget for nogen?

Lennart
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Ligger 80-90 % af min handel hos Thomas, han er reel og vejledningen er i top, Thomas har også mange originale brugte dele liggende, som jeg har nydt godt af et par gange.

Så længe man er klar over at der kan være variable lev. tider, så går det sgu nok, det kan man planlægge sig ud af, ordentlige produkter er klart værd at vente på!

Tomlen op til Thomas
-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) karsten 315 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Kanon service.

Jeg glemte en gang at betale en regning.
Fordi jeg er et rodehoved engang imellem.
Det var ikke noget problem,ingen rykker kun en flink mail.

Super fyr der ved en masse.

Karsten Højland
Haderslev
-------------------------------------------
Har en gammel jagtpølse.
61814375
(permalink) mcfriedflesh Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg har aldrig haft nogen form for problemer med classicvwparts. Jeg har handlet der en 4-5 gange.
(permalink) karstenbh Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Nogen der ved hvad der er gal med hans hjemmeside kan ikke lukke den op i dag .
Mvh Karsten
-------------------------------------------
MIB Aalborg

25747518
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
...måske konkurs,...eller tømt kassen og flygtet til sydamerika...grin
(permalink) type 1 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
HVIS DU SKAL SPILLE SMART S
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Anonym skrev:
...måske konkurs,...eller tømt kassen og flygtet til sydamerika...grin


Eller tykke fingre.....

Ingen problemer med at komme ind på side fra min pc ;)
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) karstenbh Member
Skrev for 15 years siden | | | |
SorenJ skrev:
Anonym skrev:
...måske konkurs,...eller tømt kassen og flygtet til sydamerika...grin


Eller tykke fingre.....

Ingen problemer med at komme ind på side fra min pc ;)




TYKKE FINGER :) Nej det har jeg nu ikke prøver at logge på her på siden men kan ikke .
Mvh Karsten
-------------------------------------------
MIB Aalborg

25747518

Reply

You must log in to post.