Holder vejret kommer jeg sg også .... så må jeg bare tage lidt ekstra tøj på :-D
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
Holder vejret kommer jeg sg også .... så må jeg bare tage lidt ekstra tøj på :-D
Hej ses-auto
Grundet problemer med den lille rød bliver jeg nok nød til at opgive min plads på rullefeldtet.. Kommer stadigvæk forbi, dog ikke i luftkøle..
Vi ses på Lørdag
hey. er på vej ud for at vaske min vw, så den kan ta sig godt ud imorgen, for vejeret bliver selvfølelig kanon. vel mødt til alle der kommer.
øøøv skal på jobi morgen men der er jo altid et plus i at det gir flere lomme penge til hanover
Er der nogen samkørsel fra kolding og overefter ???
Hej SJN. Du kan køre sammen med mig og min makker. Kører fra Bramdrupdam, så vi kan jo mødes ved OK tanken ved motorvejen..ring eller sms 21623888 og aftal nærmere..
Der bliver også en ledig plads på feltet fra min side...opdagede at der var revnet en cylinder!!! Øv-øv-øv
Vil gerne sige tak til vwklubvest for flot og godt sammensat endags træf.. Hyggeligt at møde de mange fremmødte og fine biler. Ved ikke helt hvor mange der var, men mon ikke der var ca 35-50 biler! Især Farmer fik travlt med justering af de biler der kom på rullefelt.. Kan kun sige at vi ses igen næste år....
Kanon dag..
Karsten
Tak for en super fed dag fra både mig og Hanne. Vi har lige set billederne på TV2 og der var da lige et lille klip af speedsteren.
Rigtig hyggeligt.. Var selv forbi...;-) Nogen der kender ham der stod og solgte dele, bla. udstødning osv...??
Tak for en rigtig hyggelig dag til alle dem som var med:-)Har lige set det i tv-syd og vores søn var helt oppe at køre for han var med i tv:-)
Jeg Takker også alle der kom og gjorde vores træf til en rigtig herlig dag med masser af dejlige biler ca 50-55 og mange som fik sin bil på Rullen hos Farmer, som igen var helt fantastisk, med råd og vejledninger til alle.
jeg håber der kommer en liste senere så alle kan se hvor meget de forskellige biler kunne yde.
kik også her for tv syd kom forbi og tog et par billeder http://tvsyd.dk/%C3%A5rsklare-folkevogne
Ses-auto
Fynboerne takker for en helt vild fed dag...
Masser af høje omdrejningstal :-)))
Mange flotte biler - hyggelige mennesker
Og ikke mindst en super forplejningsshop , med søde damer..
Vi ses helt klart til næste år ...
/ Clausen
Hvad lavede din så Clausen??
fra Tv syd!
http://www.tvsyd.dk/%C3%A5rsklare-folkevogne
hvem ejer den der bay doormobile ?
Ib- det er Dr. John fra Fyn.
Hey Clausen, hvad er det for en gråhåret skæv jyde der er ved at ødelægge din motor?????
Ha ha:-)
Han nuller lige de sidste ponyer frem....
Han havde dælme travlt idag - og selvfølgelig også hans trofaste hjælper Kaj
Jeg vil da også gerne sige tak for en hyggelig dag .. Og jeg fik da skruet på et par biler ... Er helt klar med næste år igen..
hvad med tal (hk og nm og hvilke biler der havde hvad):)))))))))