Fastoldvw skrev:
Med risiko for at være fræk, vil jeg mene at hvis man har mod på at fjerne dørhåndtag på den old-school-ikke-elektriske måde, så må det være en smal sag at flikke noget stangtræk/tryk sammen, der kan løse problemet..
Prøv at spørge på nogen amerikanske kustom sites hvor de diskuterer "rigtig" custom som det blev gjort i 40' og 50'erne..det er nok det du er ude efter..
Ellers er det THansen og 12 Volt der gælder, men i min bog er det noget fesent..
Coole Kustoms !! - men den øverste er jo en nymoderne med airride og sikkert osse andre moderne ting som fjernbetjening :)
De brugte nu osse solonoider i de goe gamle 50'ere, kontakten var så som regel skjult under bilen, så man kunne aktivere den med spidsen af skoen - det kan du jo nok se at man ikke kan med de moderne airride-biler.
Løsningen på det problem, er på min split en motor med træk til vinduesoprulleren (eller hvad det hedder) og så en fjernbetjening, så når man vil ind i bilen trykker man bare på den og så ruller ruden ned og så kan man ta' hånden ind i bilen og åbne den på den måde.
Det har sgu aldrig været "noget stangtræk/tryk sammen" på gamle Kustoms men gamle solonoider !!
Bjarne
-------------------------------------------
Keep it simple & cool.......shine can never replace attitude
40577989 BeeGee17(a)privat.dk
Keep it simple & cool.......shine can never replace attitude
40577989 BeeGee17(a)privat.dk