Knivskarpt initiativ! Jeg har bestilt og betalt for 2 sæt.
Det eneste der bekymrer mig, er at det er Roskilde Bank du bruger... muahahaha :-))
Ovaler1957@gmail.com
Knivskarpt initiativ! Jeg har bestilt og betalt for 2 sæt.
Det eneste der bekymrer mig, er at det er Roskilde Bank du bruger... muahahaha :-))
Penge er sendt :-)
Gregers Damgaard
kildevænget 4
9900 frederikshavn
Penge overført
Jeg har overført penge til dig.
:)
Så har jeg overført penge. Takker
penge overført!
2 sæt bestilt og betalt...
morten
betaling sendt for 1 sæt :)
Mvh Michael
Hey så er der overført for 2 sæt - 120kr.
Mvh Jesper M
Og tak!
Tak for alle overførslerne, der bliver sendt 34 sæt afsted idag!
Der er stadig bestilling på 29 sæt, som endnu ikke er betalt.
Grunden til at jeg rykker jer der endnu ikke har betalt er, at jeg er i tvivl om jeg skal bestille flere sæt, eller om de sæt jeg har liggende er nok.
Dem der har betalt, og får mærkater en af de næste dage, er: Torkild fra Osted 3 sæt (afhentet), Brovande 1sæt, Hoeg56 2sæt, Mr_Bubles 2sæt, Sturmbandfuhrer 1sæt, Fjels-Aircooler 1sæt, ClausenVw 2sæt, Kenny19821 2sæt, Unold 1sæt, Kasper Vernersen 2sæt, Søren Kristensen 1sæt, Zwicki 2sæt, Sven56 1sæt, Nielsen 1sæt, Scharling 1sæt, ClauBendix 1sæt, Niels-Erik 1sæt, Kjeldahl 2sæt, AC 2sæt, Vw1303 2sæt, Gregers 1sæt, Hansen-Danmark 2sæt, Micpe 1sæt, Lerup 2sæt.
Skriv endelig her i tråden hvad I synes om mærkaterne!
Go' weekend!
Kan se på profilnavnene på min netbank, at det ikke er alle der har overført igår der når at få mærkater med. Altså, jeres overførsel er ikke gået ind endnu. Så bare rolig, jeg har ikke overset jer! ;-)
er der nogen af ovennævnte der har modtaget deres mærkater idag?
jeg har modtaget mine 2 sæt i dag
det er super rigtigt Pro Job tak for handlen
Kan kun anbefales +++++
AC
Jeg har modtaget mit sæt idag-Mange tak!
super! husk: 10 grader varme ruder! :)
tak lasse, mine kom i dag
Penge overført, på forhånd tak for handlen..
Hejsa!!!
Jeg har bestilt et sæt jeg overføre penge på din konto i næste uge.
peter
Også mine er ankommet, superfine,tak for dem Lasse
Ja mange tak Lasse
Dejligt at høre at de er kommet frem! Glæder mig til sommer når der er diverse træf, at se mærkaterne på bilerne! ;-) Så må jeg jo ha' nogen med i baglommen, så de der bliver misundelige kan købe :-D
Har du flere tilbage????
jeps! bestil endelig! der er flere hvor de kommer fra! :-)
Er kommet og ser rigtig fine ud - godt arbejde :-)
har sendt to breve idag, konen skulle alligevel ned med post...;-) til Jesper M og luplau.