uha det lyder godt :-)
Beach Buggy: http://vwnettet.dk/topic/133268
Bobbel 64'er: http://vwnettet.dk/topic/148902
uha det lyder godt :-)
Hej Lasse..
Jeg vil gerne bestille 1 sæt også (to mærkater) Har overført pengene til dig, men der var kun plads til navn og adresse i feltet.
Mvh Christian Munk
Det er meget fint Chr. Munk. Som regel er der i forvejen adresse og navn med når man overfører, så no problemo!
hej..har overført penge i dag..vh johnny porsborg vesterbrogade 4 b ,3tv 9400 nørresundby
tak for bestillingerne/overførslen!
Kom nu ud af busken alle I andre der har bestilt! Mærkaterne ligger og venter på jer, og de gør ikke megen gavn her!
Jeg vil også gerne bestille ét sæt.
Overfører penge til den oplyste konto.
Mvh....Steen
Jeg vil gerne bestille et sæt... Fed ide ;-)
Mvh Kim Staal
Jeg har overført 60 kr. Med teksten "staalanden",
adressen kunne ikke være der, så den kommer her:
Kim staal
Øster strandvej 10
9400 nørresundby
Jeg har osse overført 60kr med teksten "vwoderwat"...
ja tak så har jeg fået mine, de ser super ud! tak!
Mvh Jesper M
Det er jeg glad for at høre Jesper M, og alle jer andre. Jeg er meget glad for tilbagemeldinger, om hvad I synes om mærkaterne. Billeder må I også gerne vedlægge, så vi kan få lidt inspiration ;-)
Idag har jeg pakket sæt til vwoderwat, Karsten Svup, staalanden, Chr. Munk og vagfan. De bliver sendt fredag (måske før).
Indtil videre er der sendt minimum 43 biler på gaden, overalt i DK, med "overvåges"-mærkaten! Jo flere desto bedre! der tegner sig snart et lille overskud til Dan (vwnettet.dk)!
SÅ er der betalt!!!!!
:)
Vh Henrik
jeg er stadig på 2 sætv :) havde bare misforstået med pm trode du ventede med intil det kom op at køre jeg overfører penge i morgen .)
Daniel Heide: ja, det var også planen i første omgang, men gider ikke vente på det. Mærkaterne gør jo ingen gavn herhjemme! ;-)
idag bliver der sendt til: Vagfan 1sæt, Karsten Svup 1sæt, Chr. Munk 1sæt, Vwoderwat 1sæt, Staalanden 1sæt, Pacha Henrik 1sæt, Porsborg 1sæt.
Der er stadig flere sæt, så kom endelig med bestillingerne og betalingerne! ;-)
Go' weekend!
Mærkaterne er i hus! God størrelse og rigtig flotte er de også. Mange tak!
Mvh Maik
det er jeg glad for at høre! synes også selv at de er blevet ret flotte ;-)
stadig mange der har bestilt, men mangler betaling..
4 sæt på vej til hamsedk og en Hr. Holger Stage. I får dem nok imorgen eller lørdag.
Hej Lasse jeg har modtaget mine, super flotte, det har du sgu gjort fint.
Hilsen Lars
Hej Lasse.
Kanont godt gået med det store arbejde du lægger i det.
Jeg har dd. 1-2-09 indbetalt til et sæt mærker.
Vi ses der ude.
Hej Lasse.
Jeg var en af de hurtige til at bestille, men har førts overført penge i dag, da jeg har været i Thailand på ferie hele januar :-)) håber det er ok.
Min adresse kunne ikke stå i overførelsen:
Lasse Gustavsen
Andreassensvej 10
9800 Hjørring
Navn VW nettet og på overførelse lasse
Mvh Lasse.
glad for at høre at de er kommet frem Hamsedk, og at du er glad for dem! ;-D
Torben S: De bliver lagt til side til dig!
lasse: helt iorden, vi havde jo en aftale! :-)
Flere?
den havde jeg sgu ikke lige fulgt op på,men nu er der betalt
Lars Simonsen
Viborgvej 114,Dommerby
7800 Skive
det er meget fint batman, der er også et sæt til dig, klar til afsendelse..og det var så det sidste sæt i denne omgang, så jeg har bestilt 20 sæt til..så bare kom an med jeres bestillinger! :-)