Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Speedertræk

Tags:
No tags yet.

(permalink) OvalerLars Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej Volkens,

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan dette speedertræk fastgøres: http://www.vwparts.net/BP1551-23.html

Er det meningen at de to "beslag" skrues på undersiden af luftfiltrene?

Mvh Lars

-------------------------------------------
Ovaler1957@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Ja og der står endda at det er "Fool Proof"

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) OvalerLars Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Ja, har bemærket det :-) Så må man jo håbe at pågældende fool kører med traditionelle luftfiltre ;-) Man får svært ved at skrue dem fast i et par skumfiltre :-D

-------------------------------------------
Ovaler1957@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Normalt skruer man rammen/beslaget til speedertrækket på karburatoren og så filteret på bagefter. Det gør det her sikkert også.
Hvorfor lige det og i den butik ? Hvorfor ikke købe det herhjemme ?

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) OvalerLars Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvorfor den type? Fordi at jeg ikke kan finde "den normale slags" speedertræk med DCOE baseplate ;-) De "normale" er alle sammen med IDF/IDA boltmønster (logisk nok da DCOE almindeligvis er en vandretliggende karburator), hvilket også kan gå an, det kræver bare lidt arbejde med at flytte bolthullerne og lukke de gamle til. Den her type er bare helt uafhængig af boltmønsteret.

Og hvorfor fra den butik? Det skal det heller ikke nødvendigvis være, men nu havde de bare et billede af den, og jeg har ikke set det andre steder.

Mvh Lars

-------------------------------------------
Ovaler1957@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvordan kan man se at der er uafhængigt af boltmønsteret. Hvordan sidder det da fast ?

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) bang Member
Skrev for 15 years siden | | | |

hej lars, fik du fat i ham magnus med kabel trækket?

-------------------------------------------
tlf 22971295
(permalink) OvalerLars Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej Peter,

Ja, det gjorde jeg, super hjælpsom gut!

Desværre passer det ikke skidegodt sammen med mine Jenvey spjældhuse, så jeg har bestilt et "traditionelt" crossbar speedertræk fra Farmer, som jeg så må modificere til DCOE boltmønster så det passer.

Mvh Lars

-------------------------------------------
Ovaler1957@gmail.com

Reply

You must log in to post.