Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Så lige lokalavisen: Buggy totalt udbrændt

Tags:
No tags yet.

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg tilslutter mig også Elnef og Thomas.

Kr. 85000,- er en flot erstatning, hjul og motor taget i betragtning.
Du har fortsat dine 6 centerlines og den dyre motor i behold.

Mvh. Erik Bendix

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Tino Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Tor bare du skal smile :) (trist måde at miste sin bil :( )
Hilsen
Tino

(permalink) niels-erik Member
Skrev for 15 years siden | | | |

En 100 timers ombygning, (dvs 60000 hvis man ikke kan selv) + en hardtop som slet ikke kan købes da der kun findes en.
Så vil jeg da gerne se en buggy med dette, som sælges til den pris!
Derudover blev der sidste år lagt små 10000 i min standard motor (afvejning ag krumtap+ svinghjul, nye lejer overalt , ny knastaksel, nye lyftere, kontaktløs tænding osv) + ny automatik starter+hydraglisk kobling+ røde koni hele vejen rundt+ ny forstærket gearkasse med forstærkede aksler.
Og der blev lagt kvitteringer på næsten det hele-omkring 42 tusinde i stumper-og det er bare inden for de sidste 2 år-Stor motor ikke medregnet!
Jeg føler mig stadig tørret!

Men jeg har købt ny bil, og den er ikke luftkølet, og den skal ikke tunes-Men den bliver sikkert malet inden længe ;-)

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 15 years siden | | | |

ja en ting er at man forsøger at holde prisen kunstigt oppe og en ting er hvad de bliver solgt til......typisk buggy mentalitet herhjemme. Tror også 85k er mere end passende, og det beviser jo så også at forsikringen følger lidt med i markedet

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Rasser Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Må også indrømme at jeg er meget overrasket over at du fik 85k. Jeg synes det er et overordentligt flot beløb!

Hvis nu det var min bil det uheldigvis skete for, så ville jeg selvfølgelig også være utrolig ulykkelig. Men jeg ville da ikke begynde at regne min timeløn ud og sætte erstatningsbeløbet derefter. I det tilfælde ville bla. arbejdet på min gearkasse trække erstatningsbeløbet kunstigt højt op (ellers skulle det da være første gang man har set en std+ gearkasse til over 50k ;-))- og det er jo det samme med fiberarbejde.
Hvis jeg regnede min timeløn med, så ville min bil være dobbelt så høj som den aktuelle markedspris angiver.

Når nu det er en hobbybil vi har os, så må vi desværre tage til tak med at der ikke bliver taget hensyns til den tid vi har brugt på den. Ærgeligt, men sådan er det jo!
Heldigvis går vi jo som oftest og hygger os med at "bygge", og så er tiden jo aldrig helt spildt.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) hannesbo Member
Skrev for 14 years siden | | | |

så røg der endnu en luftkølet:-(

http://www.nordjyske.dk/jammerbugt/forside.aspx?ctrl=10&data=26%2c3265825%2c5%2c3

-------------------------------------------
Hannesbo
42524633
Vrå
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

"Hvis jeg regnede min timeløn med, så ville min bil være dobbelt så høj som den aktuelle markedspris angiver."

Gud forbyde at din bil blev højere!

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Rasser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ha ;-)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Gustavsen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Fuck, den stod jeg og "gloede på" i går på p pladsen kl. 17.00 Hmm... Det er lidt uhyggeligt, den så ikke mishandlet ud overhovedet...

-------------------------------------------


aircooled.cg(@)gmail.com
(permalink) Larsson Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Min Buggy skal mindst have én 6kg børge liggende klar.....fad'me nej om jeg skal nyde noget :)

Hvad med bobblen, er det en herinde ?


Reply

You must log in to post.