Hej igen Smed :-) Hvad min motor gav af heste bliver et gæt, jeg vil tro mellem 125-150hk alt efter ladetrykket.En ting jeg glemte at nævne er. Jeg kørte m en centermonteret weber på det originale indsug i begyndelsen, men motoren havde svært v at trække over 5000rpm,så jeg lavede et nyt indsug m ø40mm og så trak den ellers bare omdrejninger. Jeg husker første prøvetur, hvor jeg slap gassen da den passerede 6000rpm på ingen tid og jeg troede der var noget galt, men det var der ikke ;-) Hvis du læser engelsk, skal du helt sikkert købe bogen TURBOMANIA fra CB-performance. Den er godt nok ikke helt ny mere, men du får svar på det meste når du bygger m Turbo. Der er en masse skjult reklame for CB i den, desværre,(det er CB som har skrevet bogen)men det kan man jo vælge at ignorere :-) Åh ja: Da jeg jo kun havde en center karburator, havde jeg lidt problemer m karburator is når den fik "klø".Så hvis du ikke har dem siddende lige over toppene, så husk at lave noget forvarmning af indsuget. Overvej også om det kan betale sig at bruge penge på dine original topper.