25709453
I'm the only BAY in the village
FLOT arbejde - som alle øvrige reparationer, du har foretaget på bussen.
VWenligste hilsener
Bjørn Lotting
4690 Haslev
Næste gang jeg skal svejse en bus, så sender jeg den sgu op til dig :-)
Jamen jeg takker for roserne fra Bjørnen og Makrellen ;-)
Og Jønke - start du nu med at sende det beslag. Det kniber det jo lidt med så jeg tør ikke tænke på hvordan det ville gå med en hel bus .. he he
/John
Bussen havde jo desværre op til flere skader i højre side.
Jeg har længe kendt til et par af dem, men at c-stolpen var trykket ca en cm ind på midten. Det kunne jeg egenlig ha sagt nig selv for skydedøren der sad i var skadet. Den har kørt op af et eller andet så den har en grim skarp bule hele vejen hen under vinduet. Da den også var godt mør i bunden valgte jeg at finde en anden dør og da den så blev prøvemonteret opdagede jeg at c-stokpen var trykket lidt.
Det skulle så fixes idag - det er også gået fint, dog mangler der lige 2 mm når jeg fjerner "presseværktøjet".
Da jeg er bange for at give den for meget så har jeg valgt at lade den stå i spænd natten over en anelse mere end den skal have. Så må vi se om det er nok - ellers må den få flere bank i morgen.
/John
Hva faen!!!
Bygger du nu en Woodie :-)
Ja næste er hønsetråd op omkring lægten så der kan komme papmache på som skillevæg...
Flot arbejde, godt at se at du bare kører på med fuld fart, selvom der kommer lidt ekstra arbejde hele tiden.
Jamen jeg tror man skal lade være med at lave rustne gamle biler hvis man ikke kan klare uforudset ekstra arbejde ;-)
Se bare idag - jeg skulle til at lege lidt med et Klokkerholm knæstykke. Ja det var jo godtnok ikke uforudset, for med Klokkerholm VED man der kommer ekstra arbejde.
Yderpanelet passer nogenlunde - men inderpanelet var 1.5 cm for kort nede ved A-stolpen. Så det tog jo lidt tid at forlænge det.
Så nu passer det uden dør. I morgen skal det så tilpasses MED dør.
John
det ser godt ud john
... og beslaget til skydedøren allerede i brug :-)
Henrik
og døren passer i?
Det ser super ud
Døren passer ;-) - men det tog lang tid at tilpasse det klokkerholm knæstykke.
Og da jeg så lå under for at svejse det foreste af knæstykket var der en klump glødende jern der lige ville en tur ned i mit ærme - fuck hvor gik det stærkt med at komme ud der fra - men for sent.
Nu har jeg ellers lært at bruge sikkerhedsbriller når jeg bruger vinkelsliberen - nu må det så være svejsehandsker.
/John
av av, Sådan en arm og hånd render jeg også rundt med i øjeblikket.
Ser sgu godt ud John, men kan du ikke nøjes med at svejse i bussen?? ;-)
Åbenbart ikke Niels - men næste gang jeg skal svejse opad under bunden blir det med handsker på ;-)
/John
God ide ven;-)
Ja det er ikke meget jeg har fået svejset de sidste par dage - det skyldes jeg har været ved at lege lidt med motor i stedet for.
Jeg var forbi skrotpladesn/huggeren med et læs rustent jern og opdagede en T3er og måtte lige se hvad motor der sad i den.
En 2.0 CU luftkølet (og 6 rip gearkasse) - den kunne jeg da ikke lade sidde der. Den ville jo ende i knusseren.
Så gjaldt det jo om at være taktisk. "SkrotBørge" skulle jo helst ikke vide hvor gerne jeg ville ha den så han fik mange historier om hvor "forkert" og ringe en motor det var. Så hvis vi skulle handle blev det en byttehandel med det skrot jeg havde på traileren. Det gik han ikke helt med til - lidt til kaffedåsen ville han ha oven i men så skulle jeg satme også selv pille den ud . Og det gjorde jeg så ;-)
Her kan i se en prøveopstart jeg lavede i dag - det er en okay motor til prisen ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=m3-FhM0JlBo
/John
NØRD !!!!
Du er pisse misundelig Jønke ;-)
Næ .... For min motor kørte i bilen idag :-)
Ja men du er jo også en ren motorguru - eller næsten ;-)
En ting er helt sikker, jeg er ikke ren :-)