Nåe nej for satan - ups det havde jeg glemt.. ;-)
25709453
I'm the only BAY in the village
Nåe nej for satan - ups det havde jeg glemt.. ;-)
Hvad siger du Jønke ??!! Mener du at John er motornørd??? Hvor i alverden får du dog den vanvittige ide fra ?? ;)
Er lidt skuffet over at han har overhalet min jodlevideo på Youtube
Nej jeg siger han er IT-nørd, fordi han kan finde ud af at få den video på youtube....
Det er der ikke meget IT nørd i - selv Vibeke kan finde ud af det jo .... he he
Laber motor - Den beviser bare at det stadig er muligt at lave gode handler.
I er super nørder alle sammen..... Jeg er bare super :)
Ellers rigtigt pænt arbejde John. og god handel med den cu motor og gearkasse :)
Tillykke med motoren ! Fanme iorden.
Det er ikke meget jeg har lavet på projektet det sidste halve år, men nøj hvor jeg glæder mig til at komme igang igen.
Der har været så meget der har gjort at det har stået lidt stille - bla har jeg skiftet arbejde to gange.
Nu venter jeg bare på det værste vinter ligger sig da jeg ikke har varme i garagen. Jeg har dog købt mig en Zibro ovn og håber den kan opvarme til en behagelig arbejds temperatur - jeg hader kulde og sne ;-)
God jul og godt nytår til alle.
/John
Jeg har stort set ikke lavet en skid på bussen i laaaang tid - men den skulle da lige ud og luftes i det gode vejr i dag :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qOOvuk73AKM
Det blev da også til en mindre køretur på privat område - og ja så bliver man som en lille dreng igen. Den er satme sjov og kører i ;-)
/John
Hva faen... Den er ihvertfald bedre end da den kom :-)
Det ser satme godt ud det arbejde på bussen, glæder mig helt til jeg selv skal i gang med en der er ligeså muggen.
Jamen Hassan du må jo lave en tråd om dit projekt så vi kan følge med :-)
/John
Ja det skal jeg nok nu skal jeg lige et smut til viborg og hente den først :)
Det sq blevet godt det hjørne.
Jeg er godt igang med opbygningen at hjulkassen ved venstre baghjul. Den foreste del var helt væk men det går stille og roligt fremad.
/John
Super tråd flot arbejde og et super motorfund, glæder mig til at følge den videre færd på projektet.
Motoren har jeg solgt - jeg ved ikke helt endnu hvilken motor der kommer i. Det tror jeg nok jeg har rigeligt tid til at overveje med alt det rustarbejde der skal laves først ;-)
/John
hey ,, følger jo lidt med.... har en komplet hjulkasse liggende hvis du kan bruge den
bulleralf - ja det ville ha været en del nemmere, men nu er jeg faktisk ved at være ca 90% færdig med at bygge den op, så jeg tror jeg satser på at det bliver godtnok.Indtil videre er jeg godt tilfreds med resultatet. Havde overvejet at købe en ny men tænkte noget i retning af " Arh - det kan da ikke ta så lang tid at lave det selv" - men det kunne det ;-)
/John
Den kommer til at se godt ud. Har du fået afmonteret låsen fra skydedøren så man kan få den afhentet? ;-)
Lennart
Nej ikke endnu Lennert - jeg troede ikke du stod og manglede den. Du kan sige til når du vil have den, så skal jeg hurtigt få den afmonteret.
John
nej nej. står ikke og mangler. kom bare lige i tanke om den da jeg så døren ;-)
Lennart
Jamen du siger bare til Lennert.
Så blev hjulkassen færdig. Ikke mere rust i den. "Det var satme dejligt" tænkte jeg mens jeg sad på jorden og kiggede på dagens arbejde. Så drejede jeg hovedet og kiggede ned langs siden af bilen "Hold nu kæft en gammel rådden spand"- ca 3 meter ned til enden, med total-rust-arbejde-opbygning hele vejen - så pakkede jeg sammen for i dag ;-)
/John