Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Karb PIC28

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gustavsen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Er der nogen der kan forklare mig hvad, og om der er noget galt her...
Ved markeringen ser det ud til der skal sidde et kabel, nok til noget choker gætter jeg på, da den ikke tager gas alt for godt når den er kold... Hvem kan forklare ??

Takker..

dscn4710.jpg

-------------------------------------------


aircooled.cg(@)gmail.com
(permalink) Oval-fanatic Member
Skrev for 15 years siden | | | |

ja det er til chokerkablet, det mangler nemlig også på min for tiden.

Ved min er det fjernet fordi det har sat sig i kabelrøret... men ja de skal ha lidt pump på pedalen når man starter :)

-------------------------------------------
Vintage speeed!
9000, Aalborg C
(permalink) Rasser Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Efter det skilt på blæserhuset at dømme, så er det en industrimotor du har monteret i din vogn, og det ser umiddelbart ud til at karburatoren ikke er blevet skiftet ud til en normal "personvogns" model.
Karburatoren på industrimotoren er noget restriktiv, og er heller ikke dyset til at køre på en personvognsmotor, så jeg ville skifte den.

Hvad med strømfordeleren, er det så også en forkert model der er sat på?

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Gustavsen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Okay, jeg det var også min fornemmelse... Hvor skal det gå til ??

-------------------------------------------


aircooled.cg(@)gmail.com
(permalink) Gustavsen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Det går hurtig..

Rasser, der er en industrimaskine, fordeleren er en 009, så den skulle vist være god nok... Den går rigtig fint når den først er varm, men er noget træg kold.. Hvad mener du med restriktiv ??? Lige set i forhold til en karb.. ;-)

-------------------------------------------


aircooled.cg(@)gmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Den er for bette! ... men den har du nok hørt før ;-)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

På med en 28 pict-1 eller 2 - ikke kun en "pic" men "pict-1 eller 2" - den er med alm automatchockerelement.

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |

He He Rasser..

-------------------------------------------
VW Type 1,1952 Ragtop - VW Type 3,1972 Fastback
lassegustavsen@hotmail.com -2239 4077- Nordjylland
(permalink) Gustavsen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Den er alt for bette... Det har jeg også en plan med..hehe... Nå, det lyder til jeg skal på karb. jagt...

Øhhh. LASSE... Skal du ikke og og smøre noget solcreme på den gule, tror det skal være noget faktor 50...

Tak for hurtig assistance.. Fantastisk..

-------------------------------------------


aircooled.cg(@)gmail.com
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg vil næsten væde med Mbeckmann har flere af dem til billig penge - han bor jo ikke så langt fra dig.

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Gustavsen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg var lige i gemmerne, tror jeg har en... Den mangler en chockerdel, den er brændt af... Hvad dyse har sådan en før... Kan det passe den hedder 130 ?

-------------------------------------------


aircooled.cg(@)gmail.com

Reply

You must log in to post.