Jeg fik bilen til at køre og vi kom på ferie knægten og så jeg.
Åbenbart er jeg totalt idiot, for jeg var nødt til at runde en mekanikker og få justeret tændingen korrekt. Det ordnede han med en tændingspistol og vupti...så gik den straks lidt bedre. Men en eller anden må simpelthen vise mig, hvad det er jeg gør galt en dag, da jeg ikke selv kan gennemskue det.
Desværre er der røget noget af trækkræften i bilen efter motoren er blevet sat i igen. Det udmønter sig på flg. måde:
- Den er lidt sløvere i optrækket end den eller var.
- Op ad bakkerne (specielt dem ved Vejle) gik den helt ned i fart og jeg kunne til nøds kravle op i 3.gearet med en hastighed på omkring 45 mph = 72 - 10% fejlvisning altså knap 65. Ikke det fedeste at blive overhalet af alle i en vogn der ligner den kan lidt mere :-(
- accelerationen i 4.-gearet er utrolig langsom.
- tophastigheden er på lige, flade strækninger er gået fra (som jeg husker det) omkring 120-125 km/t til 105 km/t.
- førhen kunne jeg sagtens følge trafiiken i byerne og være med ved lyskrydsene, men det kniber altså lidt i dag :-(
Jeg kan umiddelbart ikke finde nogen steder, hvor den skulle tage falsk luft ind og jeg kører med standard olibadsluftfilter.
Men tusinde tak for hjælpen til alle jer, der hjalp mig med at komme på ferie.
Mvh
Holger